Apstiprināti ieteikumi finanšu tirgus dalībniekiem par klientu sūdzību izskatīšanas kārtību
Ar mērķi pilnveidot finanšu sektora klientu sūdzību izskatīšanu un veicināt klientu interešu aizsardzību, Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) padome apstiprinājusi "Ieteikumus par kredītiestādēs, kooperatīvajās krājaizdevu sabiedrībās, ieguldījumu brokeru sabiedrībās, ieguldījumu pārvaldes sabiedrībās, alternatīvo ieguldījumu fondu pārvaldniekos, maksājumu iestādēs un elektroniskās naudas iestādēs saņemto sūdzību izskatīšanas, reģistrācijas un informācijas par sūdzībām sniegšanas kārtību". Ieteikumi izstrādāti, lai minētie tirgus dalībnieki sistemātiski apkopotu visas klientu sūdzības, analizējot to galvenos iemeslus un nosakot cēloņus. Tāpat ieteikumi paredz informācijas apkopošanu par darbībām, kas tika veiktas sūdzības risināšanas procesā, t.sk. norādot, vai sūdzība ir bijusi pamatota vai nepamatota, kā arī aprakstot tirgus dalībnieka tālāko rīcību…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |