Nāk vasara, izlaidumu laiks, nāk Dziesmu svētki un notiek daudz citu pasākumu. Tas ir laiks, kad sabrauc viesi, tūristi, atpūtnieki, kuri vēlas atpūsties un saņemt izcilu apkalpošanu un savu jautājumu risinājumus. Jums jāmāk tikai parādīt, kā Jūsu produkti atrisinās klientu problēmas un piepildīs viņu sapņus.
“Es vēlos strādāt ar uzņēmumu, kas patiesi saprot mani, – tādu, kas piepilda manas ambīcijas un atspoguļo manas vērtības. Es vēlos veikt darījumus ar uzņēmumu, kas ir patiesi gatavs, kad es esmu gatavs, un labprāt strādā pēc maniem noteikumiem. Visvairāk man nepieciešams kāds, kas patiesi var atrisināt manas problēmas, rast man pareizo risinājumu un palīdzēt man paveikt to, ko es pats nespētu paveikt. Es nevēlos darījumus ar kādu, kas ir ieinteresēts man tikai kaut ko pārdot,” stāsta klients grāmatā Klientu apkalpošanas ģēnijs.
Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests piedāvā iegūt jaunas zināšanas par klientu apkalpošanu, pārdošanu, mārketingu un sabiedriskajām attiecībām mūsu izdevniecības izdotajās grāmatās. Tās var būt arī kā laba dāvana tiem, kas domā par savu nākamo profesiju – skolu un augstskolu absolventiem.
Grāmatu skaits ir ierobežots, tāpēc iesakām rezervēt pa tālruni: 67606110.