Kā noformēt attaisnojuma dokumentu?
Jautājums: Kā noformēt attaisnojuma dokumentu? Uz jautājumu atbild Larisa Rosļakova, SIA “Lasse” valdes locekle, nodokļu konsultante. Sākot ar 2010.gadu tika atceltas normas par pavadzīmes pielietošanu. Tagad nodokļu maksātāji noformē savus attaisnojuma dokumentus. Uzņēmuma vadītājs, ievērojot attaisnojuma dokumentiem normatīvajos aktos noteiktās prasības, patstāvīgi izvēlas šo dokumentu nosaukumu, formu un sagatavošanas veidu, arī numerāciju, eksemplāru skaitu, izņemot gadījumus, ja attiecīga attaisnojuma dokumenta noformēšanu vai saturu reglamentē konkrēts normatīvais akts. Likums “Par grāmatvedību” un Ministru kabineta 2003.gada 21.oktobra noteikumi Nr.585 "Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu un organizāciju" reglamentē attaisnojamā dokumentā norādāmos obligātos rekvizītus. Attaisnojuma dokuments ir dokuments, kurš apliecina uzņēmuma saimnieciskā darījuma esamību un…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |