Kā pasargāt savu biznesu no negodīgiem konkurentiem?
Jautājums. Viens no mūsu uzņēmuma biznesa virzieniem ir semināru rīkošana par likumdošanas aktualitātēm. Kā ar likumiskiem līdzekļiem pasargāt savu biznesu no negodīgiem konkurentiem, kas mūsu semināra programmas, tiklīdz tās publicētas internetā, pārpublicē pie sevis (pat ar visām gramatiskajām kļūdām) un piedāvā saviem klientiem apvienojumā ar citiem semināriem ar zemāku cenu, nereti pat rīkojot šos seminārus tajā pašā viesnīcā, kuras semināru telpas īrējam mēs. Ja pareizi esam sapratuši, tad, semināra nosaukumu, piemēram, Jaunākie grozījumi PVN likumā, un semināra programmu, kas arī sastāv no frāzēm, ko ikdienā lietojam, nevar patentēt. Kā rīkoties? Uz jautājumu atbild Līga Mence, advokātu biroja Loze & Partneri…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |
“ja komersants lekcijas sniedz patērētājiem* … tad šādos gadījumos var iestāties arī Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums”, – tīri teoretiski, piedodiet! Man ir tikko saņemtas divas atbildes no PTAC (kurš uzrauga šo jautājumu), kurā 10 000 vienas avīzes abonentu skaits nav uzskatams par “vidējo patērētāju” pietiekamo daudzumu:)un līdz ar to, lūk, nav likuma pārkapumu:). Likumi ir labi, bet tos traktē cilvēki, vēl precizāk – ieredni, kuru alga nav atkarīga no darba kvalitātes!