VISI RAKSTIApbalvoti 2016.gada atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki
Apbalvoti 2016.gada atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki
Ministru kabinetā trešdien, 7.decembrī, svinīgā ceremonijā Klientu apkalpošanas goda balvu "Teicams piemērs 2016" saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde, par kuriem iedzīvotāji šogad atdevuši visvairāk balsu. Pirmo vietu šogad ieguva Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālā lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciāliste Inita Tauriņa. Otrajā vietā ir Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Ilona Zorova. Tāpat balvu saņēma Sociālās integrācijas valsts aģentūras Profesionālās rehabilitācijas atbalsta nodaļas sociālā pedagoģe Ausma Rava. Atsaucīgākās iestādes titulu saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
Ministru kabinetā trešdien, 7.decembrī, svinīgā ceremonijā Klientu apkalpošanas goda balvu "Teicams piemērs 2016" saņēma trīs atsaucīgākie valsts pārvaldes darbinieki un viena iestāde, par kuriem iedzīvotāji šogad atdevuši visvairāk balsu.
Pirmo vietu šogad ieguva Lauku atbalsta dienesta Ziemeļvidzemes reģionālā lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciāliste Inita Tauriņa. Otrajā vietā ir Valsts ieņēmumu dienestaNodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Ilona Zorova. Tāpat balvu saņēma Sociālās integrācijas valsts aģentūras Profesionālās rehabilitācijas atbalsta nodaļas sociālā pedagoģe Ausma Rava.
Atsaucīgākās iestādes titulu saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.
Ministru prezidenta Pateicības rakstus kopumā saņēma 30 valsts pārvaldes darbinieki, kuru profesionalitāti un atsaucību uzteica iedzīvotāji. Ministru prezidents Māris Kučinskis apsveikumā uzvarētājiem uzvēra: "Klientu uzticēšanās un pateicība ir augstākā balva, kuru var saņemt valsts iestādē strādājošais. Tās vērtība ir jo lielāka tāpēc, ka sabiedrības attieksme pret valsts pārvaldi kopumā ir kritiska."
Valsts kancelejas direktors Mārtiņš Krieviņš pasākuma laikā iepazīstināja ar 2016.gada Valsts pārvaldes klientu apmierinātības pētījuma galvenajiem rezultātiem. Dati liecina, ka no respondentiem, kuri ir norādījuši, ar kādu valsts iestādi viņi ir saskārušies kā pēdējo, 87 % uzskata, ka to darbinieki ir bijuši laipni. Tāpat 87 % uzskata, ka zinoši un profesionāli, 80 %, ka atbildīgi par savu darbu.
Valsts kancelejas direktors norāda: "Klientu balsojumi un vērtējums par valsts pārvaldes darbu parāda, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuri apzinīgi, godprātīgi un ar mīlestību pret Latviju pilda savus darba pienākumus. Šie cilvēki katru dienu veido mūsu valsti un esmu patiesi lepns viņiem pateikties par viņu ieguldījumu."
Turpinot Labu servisa kustību valsts pārvaldē, arī šogad Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem interneta vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē "Futbols". Kopumā 2016.gada kampaņas laikā saņemtas 2739 balsis par valsts iestādēm un to darbiniekiem visā Latvijā.
2015.gada par labāko klientu apkalpošanas speciālisti kļuva Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas konsultante Guna Slāģe. Otro vietu ieguva Valsts meža dienesta Austrumlatgales virsmežniecības Balvu mežniecības vecākā referente Lorija Trepcova, savukārt trešo - Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Vanda Bērziņa.
wpDiscuz
Abonē portālu tikai par €12 / mēnesī Pirmās 30 dienas tikai par 1 €
Mēs izmantojam nepieciešamās sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma plūsmu un nodrošinātu savu interneta resursu pieejamību. Mēs analizējam, kā lietotāji izmanto mūsu interneta resursus un dalāmies ar datiem ar sociālo tīklu, reklāmas un datu analītikas partneriem, kas var izmantot šo informāciju, sniedzot savus pakalpojumus.Lasīt vairāk ...
Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Apstiprināt visas
Ja vēlaties mainīt savus sīkdatņu iestatījumus, klikšķiniet uz PERSONALIZĒT, lai sniegtu kontrolētu piekrišanu.
Sīkdatnes
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus
Sīkfaili ir mazi teksta faili, ko var izmantot tīmekļa vietnēs, lai lietotāja pieredzi padarītu efektīvāku.
Likums nosaka, ka mēs varam saglabāt sīkfailus jūsu ierīcē, ja tie ir pilnīgi nepieciešams šīs vietnes darbībai. Citu veidu sīkfailiem ir nepieciešama jūsu atļauja.
Šī vietne izmanto dažādu veidu sīkdatnes. Daži sīkfaili tiek izvietoti pēc trešās puses pakalpojumiem, kas parādās mūsu lapās.
Jūs varat jebkurā laikā mainīt vai atsaukt savu piekrišanu, izmantojot mūsu tīmekļa vietnes sadaļu Sīkdatņu deklarēšana.
Personas datu apstrādes politikā varat uzzināt, kas mēs esam, kā jūs varat ar mums sazināties un kā mēs apstrādājam personas datus.
Jūsu piekrišana attiecas uz šādām jomām: www.plz.lv
Nepieciešamie sīkfaili palīdz padarīt tīmekļa vietni par izmantojamu, nodrošinot pamata funkcijas, piemēram, lappuses navigāciju un piekļuvi drošām vietām tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietne bez šiem sīkfailiem nevar pareizi funkcionēt.
Statistikas sīkfaili palīdz tīmekļa vietņu īpašniekiem izprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar tīmekļa vietnēm, vācot un anonīmi pārskatot informāciju.
Mārketinga sīkfaili tiek izmantoti, lai sekotu līdzi apmeklētājiem tīmekļa vietnēs. Nolūks ir parādīt atbilstošas un atsevišķus lietotājus interesējošas reklāmas, tādējādi tās ir daudz izdevīgākas izdevējiem un trešo personu reklāmdevējiem.