Vai jāziņo VID par Paypal, Revolut un citiem ārvalstīs atvērtiem maksājumu kontiem?

Valsts ieņēmumu dienests (VID) norāda, ka 2018. gada 1. novembrī Saeimā ir pieņemti grozījumi likumā “Par nodokļiem un nodevām”, kas stājās spēkā 2018. gada...

Kā vadīt pārrunas ar ārvalstu partneriem tā, lai neciestu zaudējumus?

Izrādās, par negodīgu pārrunu vadīšanu var saņemt tiesas pavēsti un saskarties ar lieliem finanšu zaudējumiem, tāpēc atziņas, ko izlasīsit šajā rakstā, būs noderīgs gan...

Ko svarīgi zināt kapitāldaļu pircējam?

Kapitāldaļu pirkuma līgumā ir ieteicams aprakstīt, kā tiks nodrošināta jaunā dalībnieka ierakstīšana dalībnieku reģistrā. Tas ir svarīgs jautājums katrā kapitāldaļu pirkuma līgumā, jo saskaņā...
Maija Grebenko

Kā apmaksāt slimības lapu, ja tā izsniegta vienā, bet noslēgta nākamajā mēnesī?

Jautājums: Parasti pieņemts, ka slimības lapu izmaksā tajā mēnesī, kad tā noslēgta, bet kurā likumā tas ir noteikts? Vai, aprēķinot slimības lapas apmaksu, tā daļēji būtu...

Sankciju riska pārvaldīšanas iekšējās kontroles sistēma

Šā gada 1. maijā spēkā stājās 2018. gada 21. jūnijā pieņemtie grozījumi Starptautisko un Latvijas Republikas nacionālo sankciju likumā (Sankciju likums), kas pieprasa komersantiem veikt starptautisko un...

Vai Vispārīgā datu aizsardzības regula nosaka kādas izmaiņas elektroniskajos attaisnojuma dokumentos?

Jautājums: Vai Vispārīgā datu aizsardzības regula nosaka kādas izmaiņas elektroniskajos attaisnojuma dokumentos? Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas...

Vai Datu aizsardzības regula ievieš izmaiņas attaisnojuma dokumentu noformēšanā?

Jautājums: Vai Datu aizsardzības regula ievieš izmaiņas attaisnojuma dokumentu noformēšanā? Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas vadītāja Dina...

Kā norēķināties ar klientu par daļēji sniegtu pakalpojumu?

Jautājums: Kā pareizi veikt kompensāciju klientam par nesaņemto pakalpojumu, ja nesaņemtā pakalpojuma faktu izraisījusi ārkārtas situācija (iekārtu, kas nodrošina pakalpojumu, iziešana no ekspluatācijas ),...

Turpinot lietot šo tīmekļa vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas politikai. Lasīt vairāk...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close