0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

PERSONĀLSDARBA DROŠĪBAIzstrādātas drošas darba vides vadlīnijas biroja darbam Covid-19 apstākļos

Izstrādātas drošas darba vides vadlīnijas biroja darbam Covid-19 apstākļos

Sagatavots pēc LDDK informācijas

Foto: nakaridore – www.freepik.com

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) sadarbībā ar nozares pārstāvjiem, Valsts darba inspekciju, Veselības ministriju, Veselības inspekciju, SPKC, Valsts policiju un Ekonomikas ministriju izstrādājusi Drošas darba vides vadlīnijas birojiem.

Vadlīniju mērķis ir nodrošināt biroju un attālinātā darba procesu nepārtrauktību, samazināt Covid-19 inficēšanās riskus un saglabāt nodarbināto un apmeklētāju veselību.

Drošas darba vides vadlīnijas biroja darbam, kas var noderēt arī par paraugu grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzēju un citu uzņēmumu darbības sakārtošanai, ir sagatavots kā ieteicamais materiāls uzņēmuma vadītājiem, biroja darbības uzsākšanai un turpināšanai, kas saistīti ar darba organizēšanu pandēmijas Covid-19 apstākļos. Vadlīnijās norādīti iestādes/uzņēmuma vadītāja pienākumi, tostarp atbilstoši Ministru kabineta noteikumu Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai prasībai, norīkot atbildīgās personas, kas pieņem lēmumus situācijās, kas saistīti ar Covid-19 izplatības ierobežošanas pasākumiem un kontrolē to izpildi.

Atsevišķas vadlīniju sadaļas veltītas darba aizsardzības prasībām birojam, tostarp riska novērtēšanai darba vidē un attiecīgi veicamajiem pasākumiem, kā arī sagatavots paraugs
uzņēmuma pašvērtējuma anketai darba aizsardzībā” (1.pielikums). Aicinām arī iepazīties ar drošas darba vides vadlīnijām birojos, kas ietver arī prasības higiēnas pasākumu nodrošināšanai birojā, un drošības prasības klientiem.

Vadlīniju pielikumā publicēts:

  • rīkojuma projekts par atbildīgās personas, kas organizē epidemioloģiskās drošības pasākumu īstenošanu, iecelšanu;
  • Iestādes/uzņēmuma pašpārbaudes lapa darba aizsardzībai.

Lejuplādēt Drošas darba vides vadlīnijas birojiem var ŠEIT!

Līdzīgas vadlīnijas publicētas arī:

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Foto: nakaridore - www.freepik.com

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) sadarbībā ar nozares pārstāvjiem, Valsts darba inspekciju, Veselības ministriju, Veselības inspekciju, SPKC, Valsts policiju un Ekonomikas ministriju izstrādājusi Drošas darba vides vadlīnijas birojiem.

Vadlīniju mērķis ir nodrošināt biroju un attālinātā darba procesu nepārtrauktību, samazināt Covid-19 inficēšanās riskus un saglabāt nodarbināto un apmeklētāju veselību.

Drošas darba vides vadlīnijas biroja darbam, kas var noderēt arī par paraugu grāmatvedības ārpakalpojumu sniedzēju un citu uzņēmumu darbības sakārtošanai, ir sagatavots kā ieteicamais materiāls uzņēmuma vadītājiem, biroja darbības uzsākšanai un turpināšanai, kas saistīti ar darba organizēšanu pandēmijas Covid-19 apstākļos. Vadlīnijās norādīti iestādes/uzņēmuma vadītāja pienākumi, tostarp atbilstoši Ministru kabineta noteikumu Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai prasībai, norīkot atbildīgās personas, kas pieņem lēmumus situācijās, kas saistīti ar Covid-19 izplatības ierobežošanas pasākumiem un kontrolē to izpildi.

Atsevišķas vadlīniju sadaļas veltītas darba aizsardzības prasībām birojam, tostarp riska novērtēšanai darba vidē un attiecīgi veicamajiem pasākumiem, kā arī sagatavots paraugs uzņēmuma pašvērtējuma anketai darba aizsardzībā” (1.pielikums). Aicinām arī iepazīties ar drošas darba vides vadlīnijām birojos, kas ietver arī prasības higiēnas pasākumu nodrošināšanai birojā, un drošības prasības klientiem.

Vadlīniju pielikumā publicēts:

  • rīkojuma projekts par atbildīgās personas, kas organizē epidemioloģiskās drošības pasākumu īstenošanu, iecelšanu;
  • Iestādes/uzņēmuma pašpārbaudes lapa darba aizsardzībai.
Lejuplādēt Drošas darba vides vadlīnijas birojiem var ŠEIT!
Līdzīgas vadlīnijas publicētas arī: