Kas jāņem vērā, izstrādājot uzņēmuma inventarizācijas kārtību? (II)

Ikars Kubliņš, BilancePLZ

(0)

Ar niansēm, kas saistītas ar inventarizācijas veikšanas kārtības izstrādi uzņēmuma grāmatvedības politikā, "Bilances Akadēmijas" seminārā iepazīstināja biznesa augstskolas "Turība" Finanšu un grāmatvedības programmu direktore Anna Medne. Normatīvie akti nosaka, ka arī materiāli atbildīgajai personai būtu jāsaņem inventarizācijas saraksta eksemplārs, tomēr, ja materiāli atbildīgā persona tam piekrīt, tā var saņemt arī inventarizācijas komisijas apstiprinātu inventarizācijas saraksta kopiju (arī elektroniskā formātā). Tomēr tādā gadījumā ir jāizstrādā iekšējie noteikumi, kādā veidā komisija šo kopiju apstiprina. Ja inventarizācijas kopijas tiek izsniegtas elektroniski, uzņēmuma grāmatvedības metodikā jābūt precīzi izstrādātai uz elektroniskā nesēja glabāta dokumenta apliecināšanas kārtībai (parasti tas notiek…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 EUR / mēnesī*
Pirmās 15 dienas bez maksas

ABONĒT

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt

Esi BilancePLZ abonents?


Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!