0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSKlientu apkalpošanas rokasgrāmata

Klientu apkalpošanas rokasgrāmata

KLIENTU APKALPOŠANAS ROKASGRĀMATA
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Nevils Leiks, Kristīne Hekī

Klientu gaume, attieksme un prasības nemitīgi mainās, tāpēc arvien jauni ceļi uz klientu prātiem un sirdīm jāmeklē arī uzņēmējiem. Un ne vienmēr klientu vēlmju un vajadzību izpēte ir dārgs process.
Kā izveidot tādu klientu apkalpošanas sistēmu, lai klientiem pirmais pirkums nekļūtu arī par pēdējo? Kā “izmērīt” klientu lojalitāti un neļaut konkurentiem viņus pārvilināt? Kā atlasīt vispiemērotākos darbiniekus?
Praksē pārbaudītus padomus grāmatas autori dod gan individuālajiem uzņēmējiem, gan starptautiskām kompānijām.
Grāmata tapusi sadarbībā ar Swedbank.

Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.

 

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
KLIENTU APKALPOŠANAS ROKASGRĀMATA Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka Nevils Leiks, Kristīne Hekī Klientu gaume, attieksme un prasības nemitīgi mainās, tāpēc arvien jauni ceļi uz klientu prātiem un sirdīm jāmeklē arī uzņēmējiem. Un ne vienmēr klientu vēlmju un vajadzību izpēte ir dārgs process. Kā izveidot tādu klientu apkalpošanas sistēmu, lai klientiem pirmais pirkums nekļūtu arī par pēdējo? Kā “izmērīt” klientu lojalitāti un neļaut konkurentiem viņus pārvilināt? Kā atlasīt vispiemērotākos darbiniekus? Praksē pārbaudītus padomus grāmatas autori dod gan individuālajiem uzņēmējiem, gan starptautiskām kompānijām. Grāmata tapusi sadarbībā ar Swedbank. Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.