Klientu apkalpošanas rokasgrāmata

(0)

KLIENTU APKALPOŠANAS ROKASGRĀMATA
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Nevils Leiks, Kristīne Hekī

Klientu gaume, attieksme un prasības nemitīgi mainās, tāpēc arvien jauni ceļi uz klientu prātiem un sirdīm jāmeklē arī uzņēmējiem. Un ne vienmēr klientu vēlmju un vajadzību izpēte ir dārgs process.
Kā izveidot tādu klientu apkalpošanas sistēmu, lai klientiem pirmais pirkums nekļūtu arī par pēdējo? Kā “izmērīt” klientu lojalitāti un neļaut konkurentiem viņus pārvilināt? Kā atlasīt vispiemērotākos darbiniekus?
Praksē pārbaudītus padomus grāmatas autori dod gan individuālajiem uzņēmējiem, gan starptautiskām kompānijām.
Grāmata tapusi sadarbībā ar Swedbank.

Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.

 

Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Novērtējiet šo rakstu
(0)