MUTVĀRDU ATSAUKSMJU MĀRKETINGA NOSLĒPUMI
Kā panākt pārdošanas pieaugumu, izmantojot mutvārdu atsauksmes
Džordžs Silvemans
Tirgū mutvārdu atsauksmēm ir tūkstoškārt lielāks spēks nekā tradicionālajam mārketingam.
Kur slēpjas mutvārdu atsauksmju vara un kā to izmantot? Kā dusmīgu klientu padarīt laimīgu? Kas ir virusuālais mārketings? Vai, mainot nelielas ekspertu grupas viedoli, var mainīt visu tirgu? Kā veidot mutvārdu atsauksmju kampaņu un nezaudēt klientus?
Vadītājiem, mārketinga speciālistiem mutvārdu mārketinga noslēpumus atklāj grāmatas autors Džordžs Silvemans, pamatojoties uz vairāk nekā 6000 fokusa grupu pētījumiem un 30 gadu pieredzi.
Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.