0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSPārdošana

Pārdošana

PĀRDOŠANA
Harvard Business Review on
Autoru kolektīvs

Ikvienam uzņēmumam ir jāpārdod savas preces vai pakalpojumi, lai izdzīvotu. Gan tad, ja ir jāslēdz darījumi ar plaša patēriņa tirgus klientiem, gan tad, ja runa ir par individuālajiem pircējiem, gan tad, ja darījumos iesaistītas daudzas puses, jums ir labi jāpārvalda pareizās darījumu slēgšanas tehnikas.
Šajā izdevumā jūs uzzināsiet, kā pilnveidot pārdošanas speciālistus, lai pārvaldītu «inteliģento» pārdošanu, kādam jābūt labam pārdevējam, kā piedāvāt darījumu pareizajiem lēmuma pieņēmējiem, kādēļ piedāvājums ir tikpat svarīgs, cik tā paudējs un saņēmējs.

Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
PĀRDOŠANA Harvard Business Review on Autoru kolektīvs Ikvienam uzņēmumam ir jāpārdod savas preces vai pakalpojumi, lai izdzīvotu. Gan tad, ja ir jāslēdz darījumi ar plaša patēriņa tirgus klientiem, gan tad, ja runa ir par individuālajiem pircējiem, gan tad, ja darījumos iesaistītas daudzas puses, jums ir labi jāpārvalda pareizās darījumu slēgšanas tehnikas. Šajā izdevumā jūs uzzināsiet, kā pilnveidot pārdošanas speciālistus, lai pārvaldītu «inteliģento» pārdošanu, kādam jābūt labam pārdevējam, kā piedāvāt darījumu pareizajiem lēmuma pieņēmējiem, kādēļ piedāvājums ir tikpat svarīgs, cik tā paudējs un saņēmējs. Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.