0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals SEMINĀRI un KURSI Grāmatvedības digitalizācija uzņēmumā. 25.04.2025. e-seminārs

Grāmatvedības digitalizācija uzņēmumā. 25.04.2025. e-seminārs

83.4995.59

Ita Bekerta
Mg.oec., LNKA sertificēta nodokļu konsultante (sertifikāts Nr. 163), SIA “Balance forte” valdes locekle, SIA “EK Sistēmas” galvenā grāmatvede

E-seminārs:

Grāmatvedības digitalizācija uzņēmumā

25. aprīlis plkst. 10:00 – 12:00

 

1. Grāmatvedības dokumentu, attaisnojuma dokumentu digitizācija – pārvēršana elektroniskā formātā:
1.1. Papīra dokumenti, to nepieciešamība šodien.
1.2. Pdf u.c. formātu dokumenti, kas saņemti elektroniski.
1.3. Elektroniski parakstītie dokumenti un e-rēķini.
2. Tehniskie rīki papīra dokumentu pārvēršanai digitālā ( elektroniskā) formātā?
3. Dokumentu glabāšana digitālā un/vai elektroniskā arhīvā:
3.1. Arhīva kiberdrošība, drošība pret nesankcionētu piekļuvi un dokumentu nozušanu.
3.2. Arhīva struktūra, dokumentu sistematizācija.
3.3. Elektroniskā formāta dokumenta arhivēšana, dokumenta oriģināls.
3.4. Papīra dokumentu iznīcināšana.
3.5. E-rēķini un pdf formāta rēķins komplektā.
3.6. Dokumenta juridiskais spēks.
4. Grāmatvedības programmas “ revīzija” un, iespējams, citas programmas izvēle e-rēķinu izveidei un integrācijai.
5. Dokumentu pārraides kanāli, pārvaldības sistēmas, e-adrese kā rīks e-rēķinu izveidei.


Semināra programma:
09:50–10:00  pieslēgšanās e-semināram
10:00–12:00  seminārs


E-seminārs ir tiešraides seminārs interneta vidē, kuru var vērot savā datorā, kas ir pieslēgts internetam. E-semināra dalībniekiem ir iespēja sekot līdzi lektora vizuālajai un audio prezentācijai, kā arī rakstiski uzdot jautājumus.
Pēc pieteikšanās un rēķina apmaksas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājums ar unikālu saiti (linku).
UZMANĪBU! Šī saite nedrīkst tikt pārsūtīta citiem, tā ir izmantojama tikai vienam lietotājam – pirmajam, kas ar to pieslēgsies!
Jūs saņemsiet  savā e-pastā arī – lektora sagatavotos izdales materiālus (pirms semināra),  e-semināra ierakstu (5 darba dienu laikā pēc e-semināra norises).

Ja veiksiet maksājumu vienu līdz trīs darba dienas pirms e-semināra norises, lūdzam atsūtīt maksājuma uzdevuma kopiju ([email protected])!


Papildinformācija par to, kā līdzdarboties seminārā, Jums tiks sniegta tiešraidē īsi pirms e-semināra sākuma. Neskaidrību gadījumā uz Jūsu jautājumiem atbildēs Klientu serviss (tālr. 67606110, [email protected])

Jautājumus semināra vadītājam, lūdzu, iesūtīt: [email protected]


Rekomendējamās tehniskās prasības

Pārbaudīt savu sistēmu automātiski

Operētājsistēma
Windows 7 – Windows 10
Mac OS X 10.9 (Mavericks) – macOS Mojave (10.14)
Linux
Google Chrome OS
Android OS 5 (Lollipop) – Android 9 (Pie)
iOS 10 – iOS 12
Windows Phone 8+, Windows 8RT+
Interneta pārlūks
Google Chrome (jaunākās 2 versijas)
Mozilla Firefox (jaunākās 2 versijas)
Interneta pieslēgums
Datoram: 1 Mbps vai labāks (broadband rekomendējams)
Mobilai ierīcei: 3G vai labāks (WiFi rekomendējams)
Programmatūra
GoToWebinar desktop app (lejupielādi piedāvāsim)
GoToWebinar mobile app (lejupielādi piedāvāsim)
JavaScript enabled
Aparatūra
2GB RAM (minimums), 4GB vai vairāk RAM (rekomendējams)
Microfons un skaļruņi (USB austiņas rekomendējamas)
Mobilās ierīces
iPhone 4S vai jaunāka
iPad 2 vai jaunāka

 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “Grāmatvedības digitalizācija uzņēmumā. 25.04.2025. e-seminārs”

Jums arī varētu patikt…