Ikgadējā inventarizācijas sagatavošana un nodrošināšana budžeta iestādēm
E-semināra videoieraksts
1. Inventarizācijas tiesiskais pamats un nepieciešamība.
2. Inventarizācijas mērķis un uzdevumi.
3. Atbildība par inventarizācijas organizēšanu. Apliecinājums pie gada pārskata.
4. Sagatavošanās darbi un inventarizācijas plānošana.
5. Inventarizācijas komisija, lēmuma pieņemšana komisijā vai speciālista lēmums.
6. Grāmatvedības datu salīdzināšana ar sadarbības partneriem, pārbaude.
7. Akcenti par atsevišķu bilancē un zembilancē iekļaujamo posteņu inventarizāciju.
8. Debitori un prasījumu vērtības samazinājuma izvērtēšana, šaubīgie un bezcerīgie debitori, iespējas to norakstīšanai.
9. Nākamo periodu izdevumi.
10. Saņemtie avansi un samaksātie avansi.
11. Uzkrājumi un tiesvedības.
12. Iespējamās saistības un apgrūtinājumi (ķīlas, galvojumi, tiesvedības procesu iespējamās saistības, saņemto finanšu resursu iespējamā atmaksa nosacījumu neizpildes gadījumā).
13. Noslēgto līgumu nosacījumu izpildes novērtēšana, īpaši to, kas varētu ietekmēt finanšu pārskatu.
14. Inventarizācijas rezultāti un to dokumentēšana.
15. Grāmatvedības datu precizēšana pēc gada pārskata sagatavošanas pabeigšanas.
16. Aktuālākais no 2023. gada revīzijām konstatētais par inventarizācijām
Šī semināra ieraksts tika veikts 2024. gada 14. oktobrī
Videoieraksta ilgums ~ 2 h 5 min.
E-semināra videoieraksts – tā ir iespēja noskatīties interesējošo semināru sev ērtā laikā un vietā. Atšķirībā no speciāli veidotiem apmācību video, šis ir “dzīvs” ieraksts no reāli notikuša semināra, kas nozīmē, ka ir iespēja dzirdēt arī dalībnieku uzdotos jautājumus un lektora sniegtās atbildes uz tiem. Saņemsiet arī lektora sagatavotos semināra izdales materiālus.
Šeit Jūs varat noskatīties demo ierakstu:
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.