0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

JAUTĀJUMI UN ATBILDESSagatavotas Vadlīnijas sarunu procedūru piemērošanai publiskajos iepirkumos, kā arī skaidrojumi par pasūtītāja rīcību, ja prasībām atbilstošs ir tikai viens pretendents

Sagatavotas Vadlīnijas sarunu procedūru piemērošanai publiskajos iepirkumos, kā arī skaidrojumi par pasūtītāja rīcību, ja prasībām atbilstošs ir tikai viens pretendents

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) sagatavojis jaunas Vadlīnijas sarunu procedūru piemērošanai atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 62. un 63.pantam. Vadlīnijās sniegts skaidrojums par sarunu procedūras izvēles pamatojumiem atbilstoši Publisko iepirkumu likumam  un saskaņošanu ar Iepirkumu uzraudzības biroju, kā arī par sarunu procedūras norisi. Vadlīnijas neattiecas uz sarunu procedūru piemērošanu saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumu. Ar Vadlīnijām var iepazīties šeit. Vēršam uzmanību, ka ar grozījumiem Publisko iepirkumu likumā, kas stājās spēkā 2012.gada 1.augustā, ieviestas normas, kas vērstas uz tādas pasūtītāja rīcības novēršanu, kas var negatīvi ietekmēt konkurenci iepirkuma procedūrā. Publisko iepirkumu likuma 54.pants papildināts ar otro un trešo daļu un 56.pants…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) sagatavojis jaunas Vadlīnijas sarunu procedūru piemērošanai atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 62. un 63.pantam. Vadlīnijās sniegts skaidrojums par sarunu procedūras izvēles pamatojumiem atbilstoši Publisko iepirkumu likumam  un saskaņošanu ar Iepirkumu uzraudzības biroju, kā arī par sarunu procedūras norisi. Vadlīnijas neattiecas uz sarunu procedūru piemērošanu saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumu. Ar Vadlīnijām var iepazīties šeit. Vēršam uzmanību, ka ar grozījumiem Publisko iepirkumu likumā, kas stājās spēkā 2012.gada 1.augustā, ieviestas normas, kas vērstas uz tādas pasūtītāja rīcības novēršanu, kas var negatīvi ietekmēt konkurenci iepirkuma procedūrā. Publisko iepirkumu likuma 54.pants papildināts ar otro un trešo daļu un 56.pants papildināts ar septīto un astoto daļu. Publisko iepirkumu likuma 56.panta septītās un astotās daļas regulējums nosaka pasūtītāja rīcību atklātā konkursā un attiecas uz pretendentu atlases posmu. Savukārt Publisko iepirkumu likuma 54.panta otrās un trešās daļas regulējums paredz pasūtītāja rīcību slēgtā konkursā un attiecas uz kandidātu atlases posmu. Vienlaikus likuma 54.panta otrās un trešās daļas, kā arī 56.panta septītās un astotās daļas regulējums attiecas gan uz gadījumu, kad pieteikumus slēgtā konkursā ir iesnieguši vairāki kandidāti vai piedāvājumus atklātā konkursā ir iesnieguši vairāki pretendenti, taču atlases prasībām ir atbilstošs tikai viens no tiem, gan uz gadījumu, kad vispār tikai viens kandidāts slēgtā konkursā ir iesniedzis pieteikumu vai viens pretendents atklātā konkursā ir iesniedzis piedāvājumu. Saistībā ar šīm likuma izmaiņāmā Iepirkumu uzraudzības birojs sagatavojis Skaidrojums par pasūtītāja rīcību (iepirkuma procedūras pārtraukšanu) viena atlases prasībām atbilstoša pieteikuma vai piedāvājuma gadījumā (Publisko iepirkumu likuma 54.panta otrā un trešā daļa un 56.panta septītā un astotā daļa). Ar skaidrojumu var iepazīties šeit.