Tiešā mārketinga rokasgrāmata

TIEŠĀ MĀRKETINGA ROKASGRĀMATA
Viss par personīgā tiešā mārketinga ārpakalpojumiem
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Elisone Viljamsa, Rodijs Malins

Dažkārt uzņēmējam izdevīgāk izvēlēties tiešā mārketinga ārpakalpojumu sniedzēju, kas uzrunā klientu preču pārdošanas vietā, nekā pašam algot pārdevējus, īrēt transportu un telpas.
Grāmatas autori apraksta uzņēmēja ieguvumus, uzticot savu preču reklamēšanu profesionāļiem, tiešā mārketinga ārpakalpojumu sniedzēju darba metodes, dažādus mārketinga paņēmienus (auditu, degustācijas, pieredzes mārketingu, slēpto pircēju, merčendaizingu u.c.), kā arī dod padomus, kas noder gan uzņēmējiem, gan mārketinga speciālistiem.

Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.

Līdzīgie raksti:

Atstāt komentāru

Esi pirmais, kas komentēs!

Paziņot par
wpDiscuz