0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

LIETVEDĪBA

Kā pasargāt savus datus?

Mūsdienu informācijas laikmetā, kad datu apmaiņa notiek ik uz soļa, jāatceras, ka arī pašu rokās ir rīki, kā savus datus pasargāt. Lai arī organizāciju un...

E-adresei un citiem iestāžu pakalpojumiem varēs piekļūt arī ar Smart-ID

Lai iedzīvotāju un uzņēmumu elektroniskā saziņa un dokumentu aprite ar valsts un pašvaldību iestādēm būtu vēl ērtāka, e-adrese un daudzi citi pakalpojumi turpmāk būs pieejami arī ar...

Kā un kāpēc dzēst sīkdatnes savā ierīcē?

Datu aizsardzība neaprobežojas tikai ar savas personīgās informācijas, piemēram, vārda un uzvārda aizsardzību, bet ietver arī vajadzību rūpīgi izvērtēt savas tiešsaistes darbības. Kaut arī...

Kāpēc vērts izveidot datu incidentu reģistru?

Lai gan incidentu reģistra izveidi Vispārīgā Datu aizsardzības regula neuzliek par obligātu pienākumu (pienākums ir ziņot Datu valsts inspekcijai tikai noteiktos gadījumos), tas tomēr...

Kā izsvērt, vai datu pārziņa leģitīmās intereses prevalē pār personas tiesībām?

Tiesības uz datu aizsardzību ir tikpat svarīgas kā tiesības, piemēram, uz privātās dzīves neaizskaramību vai sociālo drošību. Tādējādi pārziņiem jeb organizācijām, kas apstrādā personas...

Kā izmantot tiesības iebilst pret savu datu apstrādi?

Laikā, kad personas dati ir vērtīgāki nekā jebkad, ir svarīgi, lai ikvienas cilvēks apzinātos savas tiesības uz datu aizsardzību, ko paredz Datu regula.  Viena no...

Kā izstrādāt biznesa pakalpojumus tā, lai jau no sākuma tiktu aizsargāti klientu dati?

“Privātums pēc noklusējuma” ir princips, kas saistīts ar datu aizsardzību un privātumu digitālajā laikmetā. Tas nozīmē, ka produkti un pakalpojumi tiek izstrādāti tā, lai...

Kā īstenot datu pārnešanas tiesības?

Datortehnoloģiju un digitālās komunikācijas attīstība ir radījusi mums izdevību izmantot dažādus pakalpojumus un platformas, kurās dalāmies ar savu informāciju un datiem. Plašās iespējas bieži...

Kā apstrādāt personu datus lojalitātes programmu ietvaros?

Jau gadu desmitiem komersanti piedāvā saviem klientiem lojalitātes jeb klienta kartes, dodot iespēju gan iegūt papildu atlaides, gan veidot uzkrājumus. Ja kādreiz klienta karšu...

Kā jārīkojas, saņemot pieprasījumu par personas datu dzēšanu?

Tiesības uz datu dzēšanu nozīmē, ka persona (datu subjekts) var vērsties pie organizācijas un, norādot uz savu pamatojumu vai individuālo situāciju, lūgt, lai konkrēti...

Kas jāievēro, ja datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz klienta piekrišanu

Pirmais no personas datu apstrādes principiem nosaka pienākumu personas datus apstrādāt likumīgi un godprātīgi. Apstrādes likumīgums un godprātība nodrošināma atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulā...

Padomi uzņēmējiem privātuma politikas izstrādē

Datu Valsts inspekcija apkopojusi padomus, kas uzņēmējiem varētu noderēt datu privātuma politikas izstrādē. Soli pa solim Noteikumus personas datu ieguvei, glabāšanai un izmantošanai nosaka Vispārīgā datu...

Kā jāievēro personas datu aizsardzība, veicot telemārketingu

Komerciālas informācijas sūtīšana elektroniskā veidā jeb telemārketings kļūst arvien izplatītāks. Attīstoties tehnoloģijām un mārketinga metodēm, komerciālas informācijas nosūtīšana, jo īpaši zvanu un īsziņu vai...

Kā veikt datu dzēšanu uzņēmumā?

Katras atsevišķas organizācijas rīcībā var būt daudz dažādu personas datu un to apstrāžu. Dažādām organizācijām atšķirsies arī datu glabāšanas ierīces, informācijas sistēmas un datu...