BIZNESS

Panākumu plāns: e-mārketings

PANĀKUMU PLĀNS: eMĀRKETINGS Kā uzvarēt interneta mārketinga spēlē Džerijs Hārts un Dr. Bete Dausta Interneta mārketingu izmanto daudzi, taču cerētā veiksme uzsmaida tikai dažiem. Kādam jābūt efektīvam interneta...

Partizānu mārketinga tirgus izpēte

PARTIZĀNU MĀRKETINGA TIRGUS IZPĒTE Tirgus izpētes tehnikas ikvienam uzņēmumam Roberts Kadens Kvalitatīvs pētījums ir kā apdrošināšana pret kļūdām, kas var sagraut biznesu. Labs pētījums vajadzīgs arī tad, ja...

Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi

JAUNIE MĀRKETINGA UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU LIKUMI Kā sasniegt pircējus ar ziņu apskatu, emuāru, aplāžu, virusālā mārketinga un tiešsaistes mediju palīdzību Deivids Mērmans Skots Tiecoties pēc labas peļņas...

Klientu apkalpošanas ģēnijs

KLIENTU APKAPOŠANAS ĢĒNIJS Pīters Fisks Visi zina, ka klientam vienmēr ir taisnība. Ko darīt, ja klients vairs negrib, ka pret viņu izturas kā pret ciparu vai segmenta...

Zīmola filozofija

ZĪMOLA FILOZOFIJA Izcili filozofi par zīmoliem Toms Brauns Ja nav skaidra iemesla, kāpēc pirkt konkrēto zīmolu, patērētājiem tas drīz var apnikt. Kur slēpjas zīmola spēks? Kā vadīt zīmolu?...

Apklusti un klausies!

APKLUSTI UN KLAUSIES! Patiesība par to, kādai ir jābūt saskarsmei darbavietā Teo Teobalds un Kerijs Kūpers Veiksme biznesā ir atkarīga arī no tā, kas strādā uzņēmumā –...

Nokaitināja?

NOKAITINĀJA? Kā saprasties ar dažādu raksturu cilvēkiem Maikls Leiblings Nereti cilvēki rada stresu, kaitinot cits citu atkal un atkal, lai gan bieži to nemaz nevēlas. Piemēram, regulāri...

Nē muldēšanai

NĒ MULDĒŠANAI Skaidra un atklāta valoda darbā Semjuels Kulberts Tukšas pļāpas ne tikai rada negatīvu atmosfēru darbavietā un liek uzņēmumā strādājošajiem justies maldinātiem, sakautiem, apmulsušiem un pat...

Kādām medicīnas precēm pievieno samazināto PVN

Veselības ministrija atgādina, ka ar 1. jūniju stājas spēkā MK noteikumi, kas nosaka medicīniskās ierīces, palīgierīces, to komplektējošās daļas, rezerves daļas un piederumus, kuru...

1993. gads faktos un izjūtās

1993. GADS FAKTOS UN IZJŪTĀS Redaktors Māris Zanders Lai pārmaiņu laikos pieņemtu īstos lēmumus, pieredzi vērts smelties arī vēsturē. Kāds bija laiks, kad ceļu uz panākumiem un...

Māksla pelnīt

MĀKSLA PELNĪT Biznesa romāns Adrians Slivockis Šis biznesa romāns ir saistošs vēstījums par spēcīgiem uzņēmumiem, ko caurvij vērtīgi, ikdienā izmantojami biznesa padomi. Atbildes uz jautājumiem, kas ļauj uzņēmumiem...

Reformators

REFORMATORS Biznesa romāns Aļina Smeļanska Vadības maiņa uzņēmumā allaž ienes jaunas vēsmas. Šajā biznesa romānā saistošā valodā un ar humoru aprakstītas jaunā vadītāja reformas kādā rūpnīcā. Ierastos “reformatoru...

Pareizrakstības kļūdas ziņojums

Redaktoriem tiks nosūtīts šāds teksts: