VID sācis sniegt personalizētas konsultācijas pa tālruni

Ņemot vērā iedzīvotāju vēlmi un turpinot pilnveidot Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumus, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni, tagad ir iespējams saņemt arī personalizētu konsultāciju, kas balstīta tieši uz zvanītāja personīgajiem datiem. Šāda iespēja pieejama, zvanot gan uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, gan uz Diasporas klientu konsultatīvo tālruni + 371 67122443.

Personalizēta konsultācija nozīmē, ka iedzīvotāji vairumā gadījumu var pa tālruni saņemt konsultāciju tieši par viņa individuālo situāciju, kas izriet no datiem, kas par konkrēto personu ir VID rīcībā. Līdz šim tas nebija iespējams, jo VID nevarēja pārliecināties par zvanītāja identitāti.

Lai saņemtu šādu personalizētu konsultāciju, sarunas laikā zvanītājam jāpieslēdzas savam Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) kontam un jāidentificē sevi, nosaucot konsultantam ekrānā redzamo četrsimbolu kodu.

Specifisku jautājumu gadījumā, kurus tomēr nebūs iespējams atrisināt telefoniski, VID darbinieks ieteiks klientam citu piemērotāko saziņas veidu ar VID.

Pieslēgties EDS var ikviens, izmantojot savas internetbankas rekvizītus, kā arī, izmantojot eParaksta viedkarti (e-me) vai elektronisko identifikācijas karti (eID).  Ja savulaik ir noslēgts līgums par EDS izmantošanu un cilvēkam ir zināms VID piešķirtais lietotājvārds un parole, arī ar to joprojām var pieslēgties EDS.

VID Konsultatīvā tālruņa darbinieki sniedz konsultācijas par šādām tēmām:

  • nodokļi un EDS,
  • muita,
  • akcīzes nodoklis un akcīzes preču aprite.

Atsevišķos gadījumos tēmu klāsts tiek papildināts, piemēram, uz valsts amatpersonu deklarāciju iesniegšanas laiku u.c.

Plašāka informācija par VID Konsultatīvo tālruni, kā arī par citām saziņas iespējām ar VID pieejama VID tīmekļa vietnē www.vid.gov.lv sadaļā “Kontakti/Kā ar mums sazināties?”.

Līdzīgie raksti:

Atstāt komentāru

  Subscribe  
Paziņot par