VID skaidrojums par priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību iegādātajām dāvanām klientu piesaistīšanai

92
(0)

Valsts ieņēmumu dienests ( VID) sniedzis uzziņu par  šādu faktu aprakstu. Iesniedzējs veic lojalitātes programmu, kurā var piedalīties jebkurš klients un, iegādājoties jebkuras divas preču kastes, garantēti saņemt nelielu dāvanu ar kompānijas produkta logo. Šī akcija tika veikta, lai palielinātu produkcijas pārdošanas apjomus un veicinātu produkcijas popularitāti. Iesniedzējs uzskata šo aktivitāti par reklāmas kampaņu un līdz ar to pievienotās vērtības nodokļa priekšnodoklis būtu atskaitāms 100%.  Iesniedzējs netraktē reklāmā izmantojamos priekšmetus kā mazvērtīgas dāvanas, līdz ar to neaprēķina no tiem pašpatēriņu.   VID, izvērtējot Iesniedzēja iesniegumā izklāstīto faktu aprakstu un no minētajiem faktiem izrietošu konkrētu jautājumu, sniedz šādu uzziņu (publicējam saīsinātā…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 EUR / mēnesī*
Pirmās 15 dienas bez maksas

ABONĒT

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt

Esi BilancePLZ abonents?