Zilā okeāna stratēģija

ZILĀ OKEĀNA STRATĒĢIJA
Kā izveidot tirgus telpu bez sāncensības un padarīt konkurenci nebūtisku
V. Čans Kims, Renē Maborna

Var ieguldīt spēku un naudu, cīnoties par jau sadalītu tirgu, taču var arī radīt vēl neapgūtu tirgus telpu, kas padara konkurenci nebūtisku. Šī ideja uzrunājusi uzņēmējus vairāk nekā 35 pasaules valstīs, un tās izklāsts grāmatā kļuvis par starptautisku bestselleru.
Ar konkrētu piemēru analīzi grāmatas autori dod uzņēmējiem padomus, kā radīt “zilos okeānus” – izaugsmei gatavās tirgus telpas, palielināt uzņēmumu vērtību, likt konkurentiem morāli novecot, radīt jaunu pieprasījumu, iegūt jaunus klientus un pelnīt vairāk.

Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.

Atstāt komentāru

Esi pirmais, kas komentēs!

Paziņot par
wpDiscuz