0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

Veikals SEMINĀRI un KURSI SEMINĀRI 25.10.2022. E-seminārs: “Kā vienkāršot grāmatvedības procesus uzņēmumā. Praktiski padomi un ieteikumi”

25.10.2022. E-seminārs: “Kā vienkāršot grāmatvedības procesus uzņēmumā. Praktiski padomi un ieteikumi”

83.49

Mag. oec  Ieva Liepiņa
Sertificēta nodokļu konsultante, zvērināta revidente, SIA Ievas Liepiņas birojs valdes locekle

Cena žurnālu abonentiem €59 + PVN, pārējiem €69 + PVN.
Ja esat kāda mūsu žurnāla abonents, pirkumu grozā ievadiet atlaižu kodu: Abonents

Kategorijas:

E-seminārs:
Kā vienkāršot grāmatvedības procesus uzņēmumā. Praktiski padomi un ieteikumi

25. oktobris plkst. 10:00 – 12:00

 

  1. Grāmatvedības darba organizācija un pienākumu sadale – uzņēmuma iekšienē vai sniedzot grāmatvedības ārpakalpojumu;
  2. Datorprogrammas – instruments rutīnas darba organizēšanai, izmantojamu datu uzkrāšanai un standarta atskaišu uzturēšanai:
    Grāmatvedības datorprogrammu izvēle;
    Kontu plāna, grāmatojumu shēmu veidošanas principi;
    Elektronisko un papīra rēķinu, čeku sistematizēšana, noformēšana un uzglabāšana;
    Kā elektronizēt un vienkāršot uzņēmuma līgumu uzglabāšanu.
  3. Grāmatvedības attaisnojuma dokumentu izvēle, noformēšana, un glabāšana – neveicot lieku darbu, bet uzturot VID pārbaudēm un uzņēmuma pārvaldei lietderīgu informāciju. Saņemto valsts atbalstu un grantu izlietojumu pamatojošie dokumenti, to apkopojumi un uzglabāšana. Grāmatvedības ierakstus attaisnojoši un pamatojoši dokumenti – uzņēmuma grāmatvedības politika, vadības rīkojumi, čeki, rēķini par pakalpojumiem, preču piegādes dokumenti, PVN nodokļa rēķins un citi;
  4. Kā racionāli veidot uzņēmuma autotransporta uzskaiti – pamatlīdzekļu grupēšana, ikgadējā inventarizācija, degvielas aprites organizēšana (uzskaite datorprogrammā, degvielas norakstīšanu pamatojošie dokumenti, maršrutu (GPS) kontroles sistēmas, un kā vienkārši veikt degvielas izlietojuma kontroli);
  5. Aizdevumu / aizņēmumu līgumu slēgšana:
    Saistītas / nesaistītas personas, fiziskas / juridiskas personas;
    Līgumos ietveramie nosacījumi. Procentu piemērošana;
    Kā organizēt pārskatāmu un vienkāršu aizdevumu / aizņēmumu līgumu apriti;
    UIN piemērošana aizdevumu / aizņēmumu darījumiem, kad drīkst un kādos gadījumos nedrīkst izsniegt aizdevumus saistītām personām, UIN korekciju aprēķināšana;
    PVN likuma prasības attiecībā uz aizdevumu / aizņēmumu procentiem.
  6. Debitoru un kreditoru uzskaites organizēšana un digitalizācijas iespējas netērējot nozīmīgus finanšu resursus – rēķinu apmaksas kontrole, uzkrāto saistību un uzkrāto ieņēmumu grāmatošana un prognozēšana.
  7. Gada slēguma inventarizācijās pārbaudāmie jautājumi. Kādus darījumus atzīt par iepriekšējo periodu kļūdām. Kā grāmatot kļūdu labojumus un atrastos rēķinus, kuri attiecas uz iepriekšējiem periodiem.

 


Semināra norise:
09:50–10:00  pieslēgšanās e-semināram

10:00–12:00  seminārs


E-seminārs ir tiešraides seminārs interneta vidē, kuru var vērot savā datorā, kas ir pieslēgts internetam. E-semināra dalībniekiem ir iespēja sekot līdzi lektora vizuālajai un audio prezentācijai, kā arī rakstiski uzdot jautājumus.
Pēc pieteikšanās un rēķina apmaksas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājums ar unikālu saiti (linku).
UZMANĪBU! Šī saite nedrīkst tikt pārsūtīta citiem, tā ir izmantojama tikai vienam lietotājam – pirmajam, kas ar to pieslēgsies!
Jūs saņemsiet  savā e-pastā arī – lektora sagatavotos izdales materiālus (pirms semināra),  e-semināra ierakstu (5 darba dienu laikā pēc e-semināra norises).
Ja veiksiet maksājumu vienu līdz trīs darba dienas pirms e-semināra norises, lūdzam atsūtīt maksājuma uzdevuma kopiju ([email protected])!


Papildinformācija par to, kā līdzdarboties seminārā, Jums tiks sniegta tiešraidē īsi pirms e-semināra sākuma. Neskaidrību gadījumā uz Jūsu jautājumiem atbildēs Klientu serviss (tālr. 67606110, [email protected])

Jautājumus semināra vadītājam, lūdzu, iesūtīt: [email protected]


Rekomendējamās tehniskās prasības

Pārbaudīt savu sistēmu automātiski

Operētājsistēma
Windows 7 – Windows 10
Mac OS X 10.9 (Mavericks) – macOS Mojave (10.14)
Linux
Google Chrome OS
Android OS 5 (Lollipop) – Android 9 (Pie)
iOS 10 – iOS 12
Windows Phone 8+, Windows 8RT+
Interneta pārlūks
Google Chrome (jaunākās 2 versijas)
Mozilla Firefox (jaunākās 2 versijas)
Interneta pieslēgums
Datoram: 1 Mbps vai labāks (broadband rekomendējams)
Mobilai ierīcei: 3G vai labāks (WiFi rekomendējams)
Programmatūra
GoToWebinar desktop app (lejupielādi piedāvāsim)
GoToWebinar mobile app (lejupielādi piedāvāsim)
JavaScript enabled
Aparatūra
2GB RAM (minimums), 4GB vai vairāk RAM (rekomendējams)
Microfons un skaļruņi (USB austiņas rekomendējamas)
Mobilās ierīces
iPhone 4S vai jaunāka
iPad 2 vai jaunāka

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “25.10.2022. E-seminārs: “Kā vienkāršot grāmatvedības procesus uzņēmumā. Praktiski padomi un ieteikumi””