Piekļūstamība

Pāriet uz galveno saturu

Fonta izmērs

Kontrasts

23 Oct

VID administrēto nodokļu nomaksa vienotajā nodokļu kontā

Visiem Valsts ieņēmumu dienesta (VID) administrētajiem regulārajiem iekšzemes nodokļiem noteikts viens samaksas termiņš – katra mēneša 23. datums. Ja datums iekrīt brīvdienās vai svētku dienā, tad nodoklis nomaksājams līdz nākamajai darbadienai pēc brīvdienām vai svētku dienas.

  • Vienotais nodokļu konta numurs: LV33TREL1060000300000
  • Saņēmējs: Valsts budžets (VID)., reģistrācijas Nr. 90000010008
  • Saņēmēja iestāde: Valsts kase, BIC kods TRELLV22

Nodokļi un nodevas, kas maksājami vienotajā nodokļu kontā, noteikti likuma “Par nodokļiem un nodevām” 23.1 panta piektajā daļā:

“Nodokļu maksātājs vienotajā nodokļu kontā iemaksā šādus Valsts ieņēmumu dienesta administrētos nodokļus, nodevas, citus valsts noteiktos maksājumus un ar tiem saistītos maksājumus (nokavējuma naudas un soda naudas):

  • 1) iedzīvotāju ienākuma nodokli;
  • 2) uzņēmumu ienākuma nodokli;
  • 3) pievienotās vērtības nodokli;
  • 4) akcīzes nodokli;
  • 5) dabas resursu nodokli;
  • 6) izložu un azartspēļu nodokli;
  • 7) valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas;
  • 8) elektroenerģijas nodokli;
  • 9) mikrouzņēmumu nodokli;
  • 10) subsidētās elektroenerģijas nodokli;
  • 11) uzņēmējdarbības riska valsts nodevu;
  • 12) valsts nodevu par numerācijas lietošanas tiesībām;
  • 13) patentmaksu;
  • 14) maksājumus par valsts kapitāla izmantošanu;
  • 15) maksājumus saskaņā ar Eiropas Savienības dalībvalstu un citu valstu nodokļu administrāciju iesniegtajiem pieprasījumiem par nodokļu parādu piedziņu”;

Vienotais maksāšanas termiņš nav attiecināms uz nodokļu kontroles pasākumu rezultātā pieņemtajos lēmumos norādīto maksāšanas termiņu. Neregulārajiem maksājumiem un maksājumiem, kas noteikti ar citu dokumentu (piemēram, VID lēmumu), saglabāsies līdzšinējā kārtība.