0,00 EUR

Grozā nav nevienas preces.

Veikals GRĀMATAS KĀ KĻŪT PAR APKĀRTĒJO ATZĪTU LĪDERI?
Izpārdošana!

KĀ KĻŪT PAR APKĀRTĒJO ATZĪTU LĪDERI?

17.38 8.69

Patiesas līderības pamati
Autori: Robs Džofijs, Gerets Džounss

Izmantojot spilgtus un aizraujošus piemērus, autori ilustrē patiesu vadību darbībā un sniedz praktiskus padomus par to, kā veterāni un topošie līderi var iemācīties:
– noskaidrot savas personīgās īpašības, kas varētu šķist nozīmīgas sekotājiem;
– efektīvi paust savas priekšrocības un vājības;
– uzlabot savas spējas izprast un mainīt situāciju;
– saprast, kad un kur iet uz kompromisu;
– noteikt saskarsmes kanālus, kas darbojas;
– izprast, ko vēlas sekotāji, un attiecīgi rīkoties.

Būdama dzīvīgs un svaigs pretstats līdervadības «recepšu grāmatām», «Kā kļūt par apkārtējo atzītu līderi?» uz visiem laikiem maina veidu, kā attīstām un izkopjam līdervadības mākslu, neatkarīgi no tā, kur strādājam vai dzīvojam.
Vispārpieņemtie uzskati apgalvo, ka līdervadības būtība ir atkarīga no universālām rakstura īpašībām. Taču realitāte pierāda, ka līdervadības stila atdarināšana nekad neradīs jaunu Džeku Velču, Ričardu Brensonu vai Megu Vitmanu. Tas, kas ir nepieciešams organizācijām un tas, ko vēlas sekotāji, ir autentiski līderi. Līderi, kas zina, kas viņi ir un kurp viņi ved organizācijas, kā arī to, kā pārliecināt sekotājus palīdzēt mērķa sasniegšanā.

GRĀMATAS SATURS:
IEVADS.
Kā kļūt par apkārtējo atzītu līderi?
PIRMĀ NODAĻA. Esiet paši, tikai dariet to meistarīgi!
OTRĀ NODAĻA. Pietiekami pazīt un parādīt sevi
TREŠĀ NODAĻA. Personīgā riska uzņemšanās
CETURTĀ NODAĻA. Lasiet un pārveidojiet kontekstu
PIEKTĀ NODAĻA. Saglabājiet patieso individualitāti pielāgojoties
SESTĀ NODAĻA. Sociālās distances vadība
SEPTĪTĀ NODAĻA. Rūpīgi pārdomājiet savu saskarsmi
ASTOTĀ NODAĻA. Patiesa sekošana
DEVĪTĀ NODAĻA. Līdervadības cena un balva
A PIELIKUMS. Personīgā līdervadības potenciāla novērtēšana
B PIELIKUMS. Patiesuma un iemaņu vairošana
PATEICĪBAS
ATSAUCES
PAR AUTORIEM


PAR AUTORIEM:
Robs Džofijs (Rob Goffee) ir organizāciju uzvedības profesors Londonas Biznesa skolā. Viņš ir pasaulslavena autoritāte uzņēmumu pārveidošanā, ir publicējis desmit grāmatas un vairāk par piecdesmit rakstiem mācību literatūrā un profesionālajā literatūrā par uzņēmējdarbības vadību. Viņš bieži raksta žurnāliem un avīzēm un viesojas daudzās uzņēmējdarbībai veltītās radio un televīzijas pārraidēs.
Piedevām viņš nodarbojas ar daudzu lielu uzņēmumu konsultēšanu organizāciju kultūras, uzņēmumu valdes un vadības optimizācijas jautājumos.

Gerets Džounss (Gareth Jones) ir INSEAD vieslektors un Londonas Biznesa skolas Uzņēmējdarbības vadības attīstības centra loceklis.
Viņš strādāja par vecāko PolyGram starptautiskā personāla viceprezidentu un vēlāk par BBC personāldaļas un iekšējo komunikāciju daļas direktoru. Viņa raksti tika publicēti žurnālos European Management Journal, Human Relations un Harvard Business Review. Viņa pētnieciskās un konsultāciju intereses saistās ar kultūru vadību un pārmaiņu vadību.
Džofijs un Džounss ir grāmatas «The Character of a Corporation» autori, kā arī McKinsey balvu ieguvušā raksta «Kā kļūt par apkārtējo atzītu līderi?», kurš publicēts Harvard Business Review, autori. Viņi ir Creative Management Associates, kas ir sadarbojusies ar pasaules atzītākajām organizācijām uzņēmumu kultūras, uzņēmumu organizācijas struktūras un uzņēmējdarbības attīstības jomās, dibinātājpartneri.
Viņu interneta vietnes – www.creative-management-associates.com un www.whyshouldanyonebeledbyyou.com.


GRĀMATAS DETAĻAS:
Formāts:
215×150 mm, mīkstie vāki, 208 lpp.
ISBN: 978-9984-826-21-9
Izdošanas gads: 2008
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests

Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “KĀ KĻŪT PAR APKĀRTĒJO ATZĪTU LĪDERI?”

Pareizrakstības kļūdas ziņojums

Redaktoriem tiks nosūtīts šāds teksts: