0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

VISI RAKSTIBudžeta komisija: vidēja termiņa budžeta projektu 2019.gadam negatavos

Budžeta komisija: vidēja termiņa budžeta projektu 2019.gadam negatavos

Vidēja termiņa budžeta ietvara likuma projektu 2019.gadam negatavos. Par to trešdien, 6.februārī, vienojās Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas deputāti, lemjot iesniegt izskatīšanai Saeimā attiecīgus grozījumus Likumā par budžetu un finanšu vadību. “Šī gada valsts budžeta projektu Saeimā plānots iesniegt marta sākumā, bet spēkā tas varētu stāties vien aprīļa otrajā pusē. Līdz ar to, ņemot vērā, ka aprēķiniem tiktu izmantotas pagājušā gada makroekonomiskās prognozes, vairs nav lietderīgi izstrādāt likumā noteikto vidēja termiņa budžeta ietvaru šim gadam. Turklāt rudenī vidēja termiņa budžeta ietvars būs jāgatavo jau nākamajam triju gadu periodam,” pauž Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas priekšsēdētājs Mārtiņš Bondars. Būtiski arī, ka līdz…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Vidēja termiņa budžeta ietvara likuma projektu 2019.gadam negatavos. Par to trešdien, 6.februārī, vienojās Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas deputāti, lemjot iesniegt izskatīšanai Saeimā attiecīgus grozījumus Likumā par budžetu un finanšu vadību.

“Šī gada valsts budžeta projektu Saeimā plānots iesniegt marta sākumā, bet spēkā tas varētu stāties vien aprīļa otrajā pusē. Līdz ar to, ņemot vērā, ka aprēķiniem tiktu izmantotas pagājušā gada makroekonomiskās prognozes, vairs nav lietderīgi izstrādāt likumā noteikto vidēja termiņa budžeta ietvaru šim gadam. Turklāt rudenī vidēja termiņa budžeta ietvars būs jāgatavo jau nākamajam triju gadu periodam,” pauž Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas priekšsēdētājs Mārtiņš Bondars.

Būtiski arī, ka līdz aprīļa vidum iesniegšanai Eiropas Komisijā valdībai ir jāizstrādā Latvijas Stabilitātes programma, un tā jau tiktu balstīta uz jaunākajām valsts makroekonomikas attīstības prognozēm, teikts likumprojekta anotācijā.

Likuma grozījumus rosinājusi Finanšu ministrija, ņemot vērā, ka šogad nav stājies spēkā gadskārtējais valsts budžeta likums un tika apstiprināts valsts pagaidu budžets 2019.gadam.

Grozījumi paredz, ka 2019.gadā vidēja termiņa budžeta ietvara likuma projekts tiek sagatavots tikai 2020., 2021. un 2022.gadam. Ministru kabinetam tas Saeimā jāiesniedz vienlaikus ar likumprojektu par valsts budžetu 2020.gadam.

Saskaņā ar budžeta un finanšu vadības likumu vienlaikus ar gadskārtējā valsts budžeta likuma projektu Saeimā jāiesniedz arī vidēja termiņa budžeta ietvara likuma projekts nākamajiem trijiem gadiem.

Budžeta komisija aicinās Saeimu grozījumus budžeta un finanšu vadības likumā iekļaut Saeimas 7.februāra sēdē, noteikt tiem steidzamību un pieņemt gan pirmajā, gan arī otrajā – galīgajā – lasījumā, informē komisijas priekšsēdētājs.