De minimis atbalsta uzskaites sistēmas izmantošana kļūs obligāta un notiks tikai elektronioski
Ar šā gada 1.jūliju Latvijā de minimis atbalsta uzskaite notiks elektroniski de minimis atbalsta uzskaites sistēmā, informē Finanšu ministrija. De minimis atbalsta regulējums ir viens no biežāk izmantotajiem komercdarbības atbalsta kontroles regulējumiem. De minimis regulējums paredz, ka maksimālais piešķirtais atbalsts saimnieciskās darbības veicējam tekošajā un divos iepriekšējos fiskālajos gados nedrīkst pārsniegt noteiktus robežlielumus. Ar sistēmas palīdzību atbalsta pretendents varēs saņemt informāciju par tam piešķirto de minimis atbalstu un sagatavot veidlapu, kas nepieciešama, lai varētu pieteikties de minimis atbalstam. Atbalsta sniedzējs pēc lēmuma pieņemšanas par de minimis atbalsta piešķiršanu ievadīs informāciju sistēmā. Atbalsta pretendents de minimis atbalsta uzskaites sistēmai varēs piekļūt,…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |