No 25.marta līdz 8.aprīlim visai grāmatu sērijai Harvard Business Review On vairāk kā 75% atlaide, pērkot izdevniecības Lietišķās informācijas dienests birojā vai e-veikalā.
Jums ir iespēja iegādāties šīs sērijas grāmatas katru par Ls 2.00 un kļūt par biznesa vadības guru!
Cenā nav iekļauta piegāde. E-veikalā nopirktās grāmatas var saņemt bez maksas birojā vai par atsevišķu samaksu iegādāties standarta vai ātro piegādi uz Jūsu izvēlēto adresi.
Piedāvājam ieskatīties sērijas grāmatu anotācijās!
PROJEKTU VADĪBA
Kā panākt, lai projekts būtu veiksmīgs? Šajā grāmatā autori aplūko vadītāju ikdienas darbu pie projektu vadīšanas, lai izprastu galvenos projektu veiksmju un neveiksmju iemeslus, kā arī to, kāpēc dažus neveiksmīgus projektus ir tik grūti pārtraukt, savukārt daži veiksmi sološi projekti tiek nogremdēti. Šīs grāmatas palīdzēs vadītājiem pieņemt lēmumus, kas ļaus veiksmi sološiem projektiem gūt sekmes.
DARBINIEKU MOTIVĀCIJA
Motivācijas trūkums var būt par cēloni darbinieku neefektīvam un neproduktīvam darbam, nemaz nerunājot par augstu kadru mainības līmeni. Šis Harvard Business Review žurnāla publicēto vēl joprojām aktuālo rakstu apkopojums palīdzēs vadītājiem uzņēmumos noturēt svarīgākos darbiniekus un radīt veiksmīgu darba vidi. Grāmatā apkopoti jauni un klasiski raksti par līderības, iedvesmošanas, atalgošanas, darba novērtēšanas un citām tēmām.
KĀ KĻŪT PAR LĪDERI
Šajā grāmatā apkopoti jaunākie uzskati par līderību, īpašu uzmanību veltot veiksmīgiem līderības stāstiem. Autoru vidū ir atzīti un slaveni šīs jomas eksperti: Daniels Goulmens, Tomass Devenports, Roberts Džofijs, Gerets Džounss un citi. Kā kļūt par līderi ir grāmata, kas nepieciešama ikvienam vadītājam.
STRATĒĢISKĀ PĀRDOŠANAS VADĪBA
Pārdošanas vadībā jūs investējat ievērojamas naudas summas un laiku. Ja jūsu uzņēmums ir līdzīgs visiem pārējiem, jums kļūst aizvien grūtāk nodrošināt pienācīgu atdevi no šiem ieguldījumiem. Grāmatā apkopotie kodolīgie raksti sniegs jums nepieciešamos padomus, kā maksimāli uzlabot pārdošanas komandas rezultātus un plānot nākotnes izaugsmi.
PĀRMAIŅU VADĪBA
Lielākā daļa pārmaiņu – vai tās būtu saistītas ar kvalitātes paaugstināšanu, kultūras uzlabošanu vai pat uzņēmuma darbības maiņu – nenes gaidītos rezultātus, bet dažas cieš pilnīgu neveiksmi. Un tas notiek labi iecerētas, diemžēl neapmierinošas vadības, darbinieku pretestības vai citu kavēkļu dēļ. Kā pārvarēt šādas barjeras jūsu uzņēmumā? Šīs grāmatas autori – Džons Koters, Deivids Garvins, Ēriks Ābramsons un citi atzīti menedžmenta eksperti – piedāvā iespējamās taktikas un līdzekļus.
BIZNESA ATVESEĻOŠANA
Šis dinamisko rakstu apkopojums ieskicē jaunākās tendences pārmaiņu vadības teorijās apvienojumā ar patiesiem stāstiem par sekmīgi veiktām pārmaiņām. Pašu stāstu varoņu, tostarp Riča Tīrlinka (Rich Teerlink), Gerija Hamela (Gary Hamel) un Bila Parsela (Bill Parcells), aizraujoši atstāstītas situācijas par biznesa atveseļošanu sniedz lasītājam idejas, kā risināt situācijas pašu uzņēmumos un kā reanimēt biznesu.
VADĪBA NENOTEIKTĀS SITUĀCIJĀS
Pieaugošās nenoteiktības un pārmaiņu pilnajā pasaulē vadītāji arvien biežāk vēlas redzēt un lasīt Harvard Business Review žurnālā ekspertu viedokļus un padomus, kā arī rast jaunas idejas stratēģisku lēmumu pieņemšanai nepastāvīgos apstākļos. Šajā grāmatā ir apkopi vislabākie žurnāla raksti par vadību nenoteiktās situācijās, kā arī ieskats Gerija Hamela (Gary Hamel) un profesora Prahalada (C. K. Prahalad) slavenākajā un atzītākajā darbā Competing for the Future.
UZŅĒMUMA DARBĪBAS NOVĒRTĒŠANA
Šodienas ekonomiskajā situācijā uzņēmuma panākumi balstās gan uz prasmi izvērtēt savu nemateriālo aktīvu darbību (klientu attiecības, iekšējie biznesa procesi un darbinieku izaugsme), gan uz spēju monitorēt tradicionālos finanšu radītājus. Tāpēc uzdevums novērtēt esošos darbības rādītājus un savietot tos ar uzņēmuma stratēģiju rada nopietnu izaicinājumu vadītājiem, kam jāprot sabalansēt ikdienas biznesa prasības ar uzņēmuma ilgtermiņa stratēģiskajiem mērķiem. Šajā rakstu krājumā atradīsiet doktora Roberta Kaplana un Deivida Nortona radītās sabalansēto rādītāju sistēmas aprakstu, tādu izcilu domātāju kā Pīters Drakers uzskatus, kā arī praktiskus padomus šodienas apstākļiem atbilstošas novērtēšanas sistēmas izveidē.
SADARBĪBA UZŅĒMUMĀ
Lai uzvarētu konkurencē, jūsu uzņēmumam ir efektīvi jārīkojas nozīmīgu aktivitāšu īstenošanā, tostarp radot un pārdodot sarežģītus produktu un pakalpojumu komplektus. Tas prasa lielu, daudzpusīgu komandu veidošanu, kas ietver ekspertus no dažādām jūsu organizācijas daļām. Tomēr noteiktas šo komandu iezīmes patiesībā var kavēt sadarbību. Kā radīt vidi, lai starpfunkciju komandas darbotos sekmīgi? Šis izdevums jūs apbruņos ar pārbaudītām tehnikām, kas ļaus radīt daudz efektīvāku sadarbību uzņēmumā.
KARJERAS VEIDOŠANA GRŪTOS LAIKOS
Vadītājiem ir jārīkojas pārdomāti un stratēģiski, veidojot savu karjeru ekonomiski grūtos laikos. Veiksmīgas karjeras vadīšanas pamatā ir pārdomāti lēmumi un plānošana. Šajā izdevumā gūsiet būtiskākos padomus, kas jums nepieciešami, lai uzturētu karjeru vēlamajā virzienā esošajos grūtajos laikos un turpmāk.
INOVATĪVA DOMĀŠANA
Radošums un inovācijas nodrošina priekšrocību konkurencē, taču, neraugoties uz to, daudzi uzņēmumi iedvesmu uzskata par grūti sasniedzamu un nevadāmu fenomenu. Patiesībā ir pierādītas radošumu veicinošas un vadāmas stratēģijas – žurnāls Harvard Business Review publicējis dažus no labākajiem rakstiem par inovāciju veidošanu. Šajā grāmatā apkopotas galvenās idejas, kā uz radošo spēku palūkoties no uzņēmumu stratēģiskā skatu punkta.
LĒMUMU PIEŅEMŠANA
Šī grāmata ir labs palīgs ikviena līmeņa darbiniekam, lai izprastu efektīvas lēmumu pieņemšanas teorijas un prakses pamatprincipus un spētu pieņemt labākus lēmumus gan personīgajā, gan profesionālajā dzīvē.
SARUNU UN KONFLIKTU RISINĀŠANA
Ikvienam vadītājam, lai kāda arī būtu viņa biznesa joma, ir jāmāk izmantot dažādus darbības stilus, veidot efektīvas menedžmenta komandas un attīstīt sarunu vadīšanas prasmes. Šajā grāmatā autori sniedz noderīgu ieskatu sarunu vadīšanas praksē un konfliktu risināšanā uzņēmumos.
EFEKTĪVA KOMUNIKĀCIJA
Kā veiksmīgi vadīt sanāksmes, ieklausīties padotajos, spēt rezultatīvi diskutēt, laikus saskatīt problēmas, uzsākt to risināšanu un panākt efektīvu komandas darbu – tie ir būtiski vadītāju ikdienas pienākumi, lai veidotu efektīvāku komunikāciju uzņēmumā. Šī grāmata būs interesanta un noderīga ikdienas darbā visu līmeņu vadītājiem, kā arī augstskolu pasniedzējiem un studentiem.Cenā nav iekļauta piegāde. E-veikalā nopirktās grāmatas var saņemt bez maksas mūsu birojā vai par atsevišķu samaksu iegādāties standarta vai ātro piegādi uz Jūsu izvēlēto adresi.
PĀRDOŠANA
Ikvienam uzņēmumam ir jāpārdod savas preces vai pakalpojumi, lai izdzīvotu. Gan tad, ja ir jāslēdz darījumi ar plaša patēriņa tirgus klientiem, gan tad, ja runa ir par individuālajiem pircējiem, gan tad, ja darījumos iesaistītas daudzas puses, jums ir labi jāpārvalda pareizās darījumu slēgšanas tehnikas. Šajā izdevumā jūs uzzināsiet, kā pilnveidot pārdošanas speciālistus, lai pārvaldītu «inteliģento» pārdošanu, kādam jābūt labam pārdevējam, kā piedāvāt darījumu pareizajiem lēmuma pieņēmējiem, kādēļ piedāvājums ir tikpat svarīgs, cik tā paudējs un saņēmējs.
ĀRĒJĀ RISKA VADĪBA
Bizness šodien darbojas nenoteiktības apstākļos, kādi agrāk nav piedzīvoti. Jo lielāka nenoteiktība, jo daudzveidīgāki ir draudi biznesam. Lai vadītu ārējos riskus, nepieciešams izvēlēties atbilstošus analītiskos līdzekļus un iekļaut riskus savā stratēģiskajā lēmumu pieņemšanā. Kādai jābūt stratēģijai neparedzamos apstākļos? Kādi zemūdens akmeņi slēpjas konkrētajā biznesa nozarē, tehnoloģijās, zīmolā, konkurentos un klientos? Kā pieņemt pareizos lēmumus? Skatīties nākotmē vai atskatīties pagātnē? Veidot jaunu uzņēmumu vai tomēr atjaunināt veco sistēmu? Atbildes uz šiem jautājumiem grāmatā Ārējā riska vadība sniedz pieredzējuši biznesa eksperti.
STRATĒĢIJAS ATJAUNOŠANA
Mainīgajā biznesa vidē pat tiem līderiem, kuru stratēģijas vienmēr vainagojušās panākumiem, ik pa laikam nākas atzīt, ka agrāk veiksmīgās stratēģijas vairs nav tik efektīvas – tās noveco un neatbilst jaunajai situācijai. Kā vadītājam sekot līdzi visām nozares aktualitātēm? Kā izprast jaunos, strauji augošos tirgus un sava uzņēmuma iespējas tajos? Kādas prasības mainīgā biznesa vide izvirza līderim? Prestižās sērijas Harvard Business Review on izdevumā uz šiem jautājumiem atbild un savā pieredzē dalās veiksmīgu uzņēmumu vadītāji.
MĀRKETINGS
Šajā grāmatā iepazīsiet tādas mārketinga zvaigznes kā Deivids Ākers un Kevins Kellers. Rakstos apkopoti dažādi skatījumi uz mārketinga jomu. No globālas zīmolvadības līdz baumu vadīšanai, šī saistošā grāmata palīdzēs vadītājiem plānot un īstenot stratēģiskās mārketinga programmas.
PRASME PĀRLIECINĀT
Mūsdienu straujajā darba un dzīves ritmā uzņēmumi pāriet no tradicionālās «pavēlēt un kontrolēt» hierarhijas uz daudz piemērotāku vadības stilu. Lai šodien organizācijā darbs ritētu efektīvi, jums ir jāmāk motivēt un pārliecināt citus – arī tos, kas nav jūsu pakļautībā. Šajā grāmatā jūs atklāsiet tehnikas, kā pilnveidot savas pārliecināšanas spējas un panākt, lai darbinieki sniegtu jums labākos iespējamos rezultātus.
DARBA LAIKA PILNVĒRTĪGA IZMANTOŠANA
Dokumentu kalni, neatbildēti e-pasti, telefonzvani nelaikā, neplānotas tikšanās, kas aizkavē iesākto, darbs līdz pusnaktij un pieaugošs stress – visai bieži šīs situācijas vadītājam liek justies kā vāverei ritenī. Biznesa aprindās populārā grāmatu sērijā Harvard Business Review on publicēti vērtīgi padomi, kā straujajā darba ritmā nesadegt, efektīvi plānot savu darba laiku un pilnvērtīgi izmantot to, kā atrast laiku arī savas personības izaugsmei, būt labā fiziskā formā un tikt galā ar ikdienas steigu un stresu.
Grāmatas var iegādāties izdevniecības Lietišķās informācijas dienests e-veikalā šeit.