PAR GRĀMATU:
Pārdevējam, kam jāievēro uzņēmuma intereses, ir svarīgi pārdot pēc iespējas vairāk, dārgāk un ātrāk. Tomēr neviens pircējs nebūs ar mieru kaut ko iegādāties daudz, dārgi un ātri, ja darījumā nesaskatīs arī savu labumu. Pārdevēja uzdevums ir parādīt klientam, kā mainīsies viņa dzīve, ja viņš piekritīs vilinošajam piedāvājumam.
Pārdošana radošā lidojumā ir grāmata par kāda menedžera profesionālajiem piedzīvojumiem, kura darbdienas rit aktīvas pārdošanas režīmā. Galvenajam varonim jārisina katra tāda pārdevēja tipiskie uzdevumi, kurš strādā «bizness biznesam» pārdošanas tirgū: klientu meklēšana, sagatavošanās pārrunām, «aukstie» zvani, pirmā tikšanās, prezentācijas, sarunas par cenām, ilgstošu attiecību veidošana ar klientiem.
Grāmata domāta pārdevējiem, realizācijas un klientu menedžeriem, kā arī komercnodaļu vadītājiem.
PAR AUTORI:
Grāmatas autore ir sertificēta starptautiska līmeņa speciāliste, vadības jautājumu konsultante ar praktisku pieredzi darbā ar lielām Krievijas firmām, piemēram, Bāzes elements, DSK–1, SU–155, Vimpelkom, Sberbank, Volgogradas traktoru rūpnīca u. c.
Asja Bariševa vadījusi neskaitāmus atvērtos un korporatīvos seminārus, tāpēc dialogi, kas atspoguļo kopīgās likumsakarības darbā ar klientiem, ir novēroti praktiskajā pieredzē, kā arī situācijās, kas pārrunātas pārdošanas tehnoloģijas un pārdošanas vadības mācību kursos.
Saskaņā ar žurnāla Firmas Noslēpums reitingu grāmatas autore ir viena no desmit labākajām Krievijas trenerēm.
Pārdošana radošā lidojumā ir loģisks par bestselleru kļuvušās grāmatas Kā pārdot ziloni turpinājums.
Asja Bariševa ir arī rakstu autore žurnālos Personāla Vadība, SALES business/PĀRDOŠANA, Marketing PRO.
GRĀMATAS DETAĻAS:
Formāts: 210mm x 140mm
ISBN: 978-9984-826-37-0
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.