Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem un 2 mēnešiem.
Vai UIN deklarācija līdz 20. jūlijam jāiesniedz arī tad, ja pirmajā pusgadā uzņēmumam nav apliekamo darījumu?
Tuvojoties 20. jūlijam - pirmajam datumam, līdz kuram jāiesniedz jaunā parauga uzņēmumu ienākuma nodokļa deklarācijas, "Bilances TV" skaidro, kā rīkoties situācijā, ja pirmajā pusgadā nav bijis ar nodokli apliekamo darījumu (dividenžu izmaksa, ar saimniecisko darbību nesaistītas izmaksas, utt.). Sertificēta nodokļu konsultante Diāna Kļuškina skaidro - ja nav nodokļa apliekamās bāzes, deklarāciju var arī nesniegt, tomēr ieteicams to vienalga būtu izdarīt, īpaši, ja uzņēmums maksājis UIN avansa maksājumus:
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BILANCE internetā + BilancePLZ
7 dienu izmēģinājuma periods par 1 €- E-žurnāls BILANCE
- Mākslīgā intelekta asistents
- Visi portāla un žurnāla raksti 1 lietotājam
- Digitālais arhīvs, noderīgi rīki, kalendārs
- Automātiskais abonementa pagarinājums nākošajam periodam
24,99 € mēnesī ar 7 dienu
izmēģinājumu par 1,00 €
BILANCE internetā + BilancePLZ
E-žurnāls un portāls- E-žurnāls BILANCE
- Mākslīgā intelekta asistents
- 2 semināru videoieraksti pēc izvēles BEZ MAKSAS
- 4× gadā žurnāla BILANCE digitālie pielikumi
- Piekļuve līdz 3 lietotājiem
269 € gadā
12 mēnešu abonements
Drukātā BILANCE + BilancePLZ
Žurnāls un portāls- 12 drukātās BILANCES 1x mēnesī
- Mākslīgā intelekta asistents
- 2 semināru videoieraksti pēc izvēles BEZ MAKSAS
- 4× gadā žurnāla BILANCE digitālie pielikumi
- Piekļuve līdz 3 lietotājiem
299 € gadā
12 mēnešu abonements