0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

NODOKĻIVARAM grasās ieviest dabas resursu nodokli, lai cīnītos ar reklāmas mēstulēm pastkastēs

VARAM grasās ieviest dabas resursu nodokli, lai cīnītos ar reklāmas mēstulēm pastkastēs

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk - VARAM) efektīvāko risinājumu dabas resursu nodokļa (turpmāk - DRN) piemērošanai reklāmas izdevumiem apzinās ciešā sadarbībā ar nozares pārstāvjiem. Šobrīd norisinās konsultācijas un individuālās tikšanās ar nozares uzņēmumiem, lai apzinātu komersantu redzējumu par šīs iniciatīvas optimālu ieviešanu dzīvē. Savukārt pirmās diskusijas par šo jautājumu ieviešanu Latvijā norisinājās 2012.gada nogalē, apspriežot Atkritumu apsaimniekošanas valsts plāna 2013.-2020.gadam projektu un tajā iekļauto ražotāju atbildības principu un principa "piesārņotājs maksā" ieviešanu. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs uzsver: "Šī nodokļa piemērošanas reklāmas materiāliem mērķis ir ierobežot nepārdomātu un nepamatotu reklāmas materiālu nonākšanu iedzīvotāju pastkastītēs, vienlaikus…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (turpmāk - VARAM) efektīvāko risinājumu dabas resursu nodokļa (turpmāk - DRN) piemērošanai reklāmas izdevumiem apzinās ciešā sadarbībā ar nozares pārstāvjiem. Šobrīd norisinās konsultācijas un individuālās tikšanās ar nozares uzņēmumiem, lai apzinātu komersantu redzējumu par šīs iniciatīvas optimālu ieviešanu dzīvē. Savukārt pirmās diskusijas par šo jautājumu ieviešanu Latvijā norisinājās 2012.gada nogalē, apspriežot Atkritumu apsaimniekošanas valsts plāna 2013.-2020.gadam projektu un tajā iekļauto ražotāju atbildības principu un principa "piesārņotājs maksā" ieviešanu. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Edmunds Sprūdžs uzsver: "Šī nodokļa piemērošanas reklāmas materiāliem mērķis ir ierobežot nepārdomātu un nepamatotu reklāmas materiālu nonākšanu iedzīvotāju pastkastītēs, vienlaikus veicinot mērķētāku un radošāku mārketinga pieeju un dabas resursu atbildīgāku, pārdomātāku izmantošanu". "Esmu pārliecināts, ka 21.gadsimtā komersanti savus klientus var un spēj uzrunāt vides resursus saudzējošā veidā, piemēram, darot to elektroniski," piebilsts ministrs. VARAM piedāvātais risinājums šīs iniciatīvas ieviešanai paredz, ka līdzīgi kā videi kaitīgo preču un iepakojuma gadījumā DRN maksātājs būs persona, kura pirmā valsts teritorijā izplatīs reklāmas izdevumus un materiālus. 2013.gada 20.augustā valdība atbalstīja VARAM priekšlikumu reklāmas izdevumiem piemērot DRN, lai tādējādi palielinātu ražotāju atbildīgu rīcību pret vidi un cīnītos arī pret mēstulēm pastkastītēs.