0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

TIESĪBASVēl nepiekāpīgāk iestāsies par aviopasažieru tiesībām

Vēl nepiekāpīgāk iestāsies par aviopasažieru tiesībām

Balstoties uz Eiropas Savienības likumdošanu, katram pasažierim, kura lidojums kavējies ilgāk par trim stundām, ir ticis atcelts, vai ir liegta iekāpšana sakarā ar aviobiļešu virspārdošanu, pienākas kompensācija robežās no 250 līdz 600 EUR. Neraugoties uz to, aviopārvadātāji bieži ignorē likumu un atsakās aviopasažieriem tās izmaksāt. Kā liecina patērētāju atbalsta uzņēmums Which?, ap 53% no visiem kompensāciju iesniegumiem, kas ir tikuši otrreiz izskatīti, ir izrādījušies aviokompāniju nepamatoti noraidīti. Lidojumu kompensācijas pieprasījumu uzņēmums Skycop vērš uzmanību, ka realitātē šis skaitlis ir pat lielāks - tikai ap 5% gadījumu, kuros klienti tieši nosūta pieprasījumus aviokompānijām, tiek izmaksātas kompensācijas. Skycop ir parakstījis sadarbības līgumu…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Balstoties uz Eiropas Savienības likumdošanu, katram pasažierim, kura lidojums kavējies ilgāk par trim stundām, ir ticis atcelts, vai ir liegta iekāpšana sakarā ar aviobiļešu virspārdošanu, pienākas kompensācija robežās no 250 līdz 600 EUR. Neraugoties uz to, aviopārvadātāji bieži ignorē likumu un atsakās aviopasažieriem tās izmaksāt. Kā liecina patērētāju atbalsta uzņēmums Which?, ap 53% no visiem kompensāciju iesniegumiem, kas ir tikuši otrreiz izskatīti, ir izrādījušies aviokompāniju nepamatoti noraidīti. Lidojumu kompensācijas pieprasījumu uzņēmums Skycop vērš uzmanību, ka realitātē šis skaitlis ir pat lielāks - tikai ap 5% gadījumu, kuros klienti tieši nosūta pieprasījumus aviokompānijām, tiek izmaksātas kompensācijas.

Skycop ir parakstījis sadarbības līgumu ar vienu no vadošajiem juridiskajiem birojiem Lietuvā - Motieka & Audzevicius, kam ir ievērojama pieredze aviācijas nozares jautājumu risināšanā. Izveidotās partnerības mērķis ir pārstāvēt aviopasažieru tiesības un palielināt aviokompāniju izmaksāto kompensāciju skaitu pasažieriem, kas cietuši no avioreisu kavēšanās, atcelšanas vai aviobiļešu virspārdošanas.

“Aviokompāniju noraidošā attieksme pret pasažieru tiesībām ir sarežģīts uzdevums ikvienam, kam nav pieredze šādos jautājumos. Aviopārvadātājiem ir sagatavots garš saraksts ar nepamatotiem kompensāciju atteikumu iemesliem, uz kuriem cilvēki pārāk bieži uzķeras. Tā ir ierasta prakse, ka aviokompānijas cenšas vainot ikvienu, izņemot paši sevi - laikapstākļi, tehniskas problēmas vai kļūme kompensācijas pieprasījuma anketā - tie ir tikai daži no populārākajiem iemesliem, kādēļ cilvēkiem tiek atteiktas kompensācijas,” stāsta Skycop izpilddirektors Marjus Stonkus. Viņš arī norādījis, ka līdz ar jaunizveidoto sadarbību aviokompānijas vispirms padomās, vai ir vērts atteikt kompensāciju klientam, ko pārstāv Skycop.