Kā atgūstami izdevumi par tūrisma operatora likviditātes problēmu dēļ nesaņemtu pakalpojumu
Pēc LR Senāta informācijas
Senāta Administratīvo lietu departaments 21. maijā izskatīja administratīvo lietu (Nr. SKA-63/2024 (A420202220)), kurā pieteicēja lūdza uzlikt pienākumu Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) pieņemt lēmumu par tūrisma operatoram samaksātās naudas atmaksu, kā arī atzīt par prettiesisku no tā saņemto atbildi. Senāts vērtēja PTAC kompetenci, priekšnoteikumus labvēlīga administratīvā akta izdošanai, kā arī citus būtiskus aspektus. Secinot, ka nav pareizi interpretētas un piemērotas tiesību normās, zemākas instances tiesas pieņemtais spriedums par pieteikuma apmierināšanu tika atcelts un lieta nosūtīta jaunai izskatīšanai. Pieteicēja tiesai norādīja, ka no tūrisma operatora iegādājās komplekso tūrisma pakalpojumu (ceļojumu). Nepiekrītot piedāvājumam pārcelt to uz…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |