Vai drīkst nepieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu?
Jautājums: Vai klients drīkst atteikties pieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu? Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas vadītāja Dina Kucina: Klientam nav pamata atteikties pieņemt attaisnojuma dokumentu (rēķinu) ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu ar nosacījumu, ka tajā iekļauti arī visi pārējie attaisnojuma dokumenta rekvizīti.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |