0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

JAUTĀJUMI UN ATBILDESGRĀMATVEDĪBAVai drīkst nepieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu?

Vai drīkst nepieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu?

Jautājums: Vai klients drīkst atteikties pieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu? Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas vadītāja Dina Kucina: Klientam nav pamata atteikties pieņemt attaisnojuma dokumentu (rēķinu) ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu ar nosacījumu, ka tajā iekļauti arī visi pārējie attaisnojuma dokumenta rekvizīti.


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus

Jautājums: Vai klients drīkst atteikties pieņemt rēķinu ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu?

Atbildi sniedz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas vadītāja Dina Kucina:

Klientam nav pamata atteikties pieņemt attaisnojuma dokumentu (rēķinu) ar elektronisko parakstu vai drošu elektronisko parakstu ar nosacījumu, ka tajā iekļauti arī visi pārējie attaisnojuma dokumenta rekvizīti.