Valsts ieņēmumu dienests (VID) informē, ka no 2018. gada 2. janvāra darbu pārtrauks VID Dobeles klientu apkalpošanas centrs. Turpmāk Dobeles un tuvējo pašvaldību iedzīvotāji visus VID pakalpojumus klātienē varēs saņemt tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā ielā 6, bet biežāk izmantotos – arī valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Tērvetē adresē “Sprīdītis”, Kroņauce, un Aucē, Jelgavas ielā 1.
Lēmums par VID Dobeles klientu apkalpošanas centra slēgšanu tika pieņemts VID klientu apkalpošanas centru atrašanās vietu optimizēšanas ietvaros. Tā paredz pakāpenisku VID apsaimniekojamās un nomājamās platības samazināšanu, saglabājot finansiāli izdevīgākos variantus, savukārt darba vietas tiek pārceltas uz citām VID rīcībā esošām telpām, sekmējot darba telpu ekonomiskāku izmantošanu.
Latvijā darbojas jau 78 VPVKAC, kuros iedzīvotāji pašlaik un arī turpmāk varēs saņemt biežāk klātienē izmantotos VID pakalpojumus, proti, gada ienākumu deklarācijas pieņemšanu gan papīra formātā, gan palīdzību, iesniedzot to elektroniski, iesniegumu pieņemšanu par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu. Darbinieki VPVKAC var sniegt atbalstu un palīdzību darbam ar VID EDS, informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā. Precīza informācija par VPVKAC adresēm un darba laikiem pieejama portāla www.latvija.lv sadaļā “Vienotie klientu apkalpošanas centri”.
Tāpat jāņem vērā, ka ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS).