Kā atšķirt reklāmas izdevumus no reprezentācijas izdevumiem?
Finanšu ministrijas Tiešo nodokļu departamenta direktore Astra Kaļāne "Bilances Akadēmijas" seminārā "UIN, aktuālās izmaiņas un jaunumi" 29. augustā skaidroja, kā jaunajā uzņēmumu ienākuma nodokļa likumā atšķirti reprezentācijas izdevumi no reklāmas izdevumiem. "Ir ļoti būtiski atšķirt reprezentācijas izdevumus no reklāmas izdevumiem, jo reklāmas izdevumi tiek simtprocentīgi atzīti par saimnieciskās darbības izmaksām, savukārt reprezentācijas izdevumi - tikai tādā apjomā, kādā tie nepārsniedz noteiktu apmēru no darba algas fonda", uzsver A. Kaļāne. Sīkāk par reprezentācijas izdevumu iegrāmatošanas kārtību jaunajā nodokļu reformā lasiet šeit. A. Kaļāne skaidro, ka reprezentācijas izdevumi likumā dalīti trijās kategorijās: 1) prestiža veidošanai un uzturēšanai…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |