E-seminārs!
Algas grāmatvedim – dažādi jautājumi, kuru risinājumā visbiežāk rodas neskaidrības.
Seminārs sagatavots balstoties uz žurnāla “Bilancē” iesūtītiem lasītāju jautājumiem.
24. jūlijā plkst. 10:00 – 12:30
.
- Kāpēc svarīgi atšķirt normālo darba laiku ar strādāšanai paredzēto darba laiku;
- Darba līgumā iekļaujamā informācija un obligātie nosacījumi;
- Sociālo iemaksu ietekme uz dažādiem darbinieku kategorijām;
- Darba ņēmēju uzskaitījums (kopējais un atšķirīgais), ko tas ietekmē;
- Kā noteikt, vai par darbinieku tiek maksāti nodokļi?
- Neapliekamā minimuma noteikšana un piemērošanas varianti;
- Ienākuma nodokļa atvieglojumi un papildu atvieglojumi;
- Vidējās izpeļņas noteikšana (vispār un nestandarta situācijās);
- Atvaļinājuma naudas aprēķins atkarībā no darba laika režīma;
- Vai ar darbinieku drīkst slēgt uzņēmuma līgumu? Kādu informāciju jāsniedz VID?
- Nodoklis no autoratlīdzības, paziņojums VID, īpatnības nodokļa atmaksai;
- Darba devēja piešķirtie labumi, nodokļi, paziņojumi VID.
Ja iesūtīsiet savu jautājumu vai problēmas aprakstu laicīgi – atbilde uz to tiks iekļauta semināra prezentācijas materiālā!
Semināra norise
09:50–10:00 pieslēgšanās e-semināram
10:00–12:30 seminārs
Jautājumus semināra vadītājam, lūdzu, iesūtīt: [email protected]
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.