Mazbudžeta mārketings šobrīd ir aktuāls kā maziem, tā lieliem uzņēmumam, un tas nozīmē izvērtēt esošās vai plānotās mārketinga aktivitātes, atteikties no liekiem tēriņiem un investēt tajās, kas sniedz vislielāko atdevi.
Grāmatā VAI MĀRKETINGS IR LIEKI TĒRIŅI ? Idejas un ieteikumi mazbudžeta mārketingam autore, ņemot vērā savu personisko pieredzi, dalās idejās un ieteikumos, ar kādiem līdzekļiem vai dažkārt pat bez papildu materiāliem vai naudas līdzekļiem ir iespējams nodrošināt uzņēmējdarbībā veiksmīgu mārketingu, piesaistīt jaunus klientus un gūt peļņu.
PAR AUTORI:
Izdevuma autore Ērikai Dārziņai ir ilggadēja pieredze pārdošanā un mārketingā, strādājot starptautiskos uzņēmumos, kā arī pieredze uzņēmējdarbībā. No 2005. līdz 2007. gadam izveidoja specializētu apmācību centru, ko pēc tam veiksmīgi pārdeva tālākai biznesa attīstībai. No 2007. gada beigām strādāja apdrošināšanas sabiedrībās ERGO Latvija AAS un ERGO Latvija Dzīvība AAS par mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju, vēlāk par abu apdrošināšanas sabiedrību korporatīvā biznesa departamenta direktori.
GRĀMATAS “VAI MĀRKETINGS IR LIEKI TĒRIŅI ? Idejas un ieteikumi mazbudžeta mārketingam” DETAĻAS:
Formāts: mīkstie vāki, 210 mm x 140 mm, 120 lpp.
ISBN: 978-9984-826-97-4
Izdošanas gads: 2011
Izdevējs: Izdevniecība Lietišķās informācijas dienests
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.