E-seminārs:
Darba kārtība uzņēmumā. Kāpēc tās noteikšana svarīga darba devējam?
23. aprīlis plkst. 10:00 – 12:00
Cilvēkiem skatījums uz lietu kārtību var būt atšķirīgs, līdzīgs vai vienāds. Pieņemt darbā nepieciešamos speciālistus ar vienādu skatījumu ir neiespējamā misija, tāpēc, kad persona kļūst par darbinieku konkrētā uzņēmumā, viņam jāpielāgojas tajā noteiktajai darba kārtībai. Savukārt darba devējam jānodrošina informācija par to. Vebinārā caur dažādām praktiskām situācijām apskatīsim šādas tēmas:
- Kārtības nosacījumi, kas “paši par sevi saprotami”. Vai praksē tie strādā?
- Kādi dokumenti regulē darba kārtību uzņēmumā?
- Darba līguma nosacījumi kā tilts uz iekšējiem normatīvajiem aktiem.
- Rakstveida priekšraksti: amata apraksts, darba kārtības noteikumi, procedūras, nolikumi, rīkojumi, lēmumi, kārtības, kodeksi un citi dokumenti. Cik precīzi nosacījumi tajos iekļaujami?
- Kā un cik bieži darba devējs var veikt izmaiņas un papildinājumus?
- Kad dokumenti kļūst darbiniekam saistoši?
- Vai visi darbinieki jāiepazīstina ar visiem dokumentiem?
- Tehnoloģiju izmantošana dokumentu apritē. Darba devēja priekšdarbi to piemērošanā.
- Vadības mutvārdu norādījumi, to saistošais raksturs.
- Noteiktās darba kārtības noteikumu pārkāpumu sekas. Vai vienmēr tām jābeidzas ar disciplinārsodu vai darba līguma uzteikumu? Vai pastāv citi varianti?
Ja iesūtīsiet savus jautājumus vai praktiskas situācijas ne vēlāk kā divas dienas pirms semināra, tie tiks iekļauri semināra materiālos un izskatīti vebināra laikā.
Semināra programma:
09:50–10:00 pieslēgšanās e-semināram
10:00–12:00 seminārs
E-seminārs ir tiešraides seminārs interneta vidē, kuru var vērot savā datorā, kas ir pieslēgts internetam. E-semināra dalībniekiem ir iespēja sekot līdzi lektora vizuālajai un audio prezentācijai, kā arī rakstiski uzdot jautājumus.
Pēc pieteikšanās un rēķina apmaksas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājums ar unikālu saiti (linku).
UZMANĪBU! Šī saite nedrīkst tikt pārsūtīta citiem, tā ir izmantojama tikai vienam lietotājam – pirmajam, kas ar to pieslēgsies!
Jūs saņemsiet savā e-pastā arī – lektora sagatavotos izdales materiālus (pirms semināra), e-semināra ierakstu (5 darba dienu laikā pēc e-semināra norises).
Ja veiksiet maksājumu vienu līdz trīs darba dienas pirms e-semināra norises, lūdzam atsūtīt maksājuma uzdevuma kopiju ([email protected])!
Papildinformācija par to, kā līdzdarboties seminārā, Jums tiks sniegta tiešraidē īsi pirms e-semināra sākuma. Neskaidrību gadījumā uz Jūsu jautājumiem atbildēs Klientu serviss (tālr. 67606110, [email protected])
Jautājumus semināra vadītājam, lūdzu, iesūtīt: [email protected]
Rekomendējamās tehniskās prasības
Pārbaudīt savu sistēmu automātiski
Operētājsistēma
Windows 7 – Windows 10
Mac OS X 10.9 (Mavericks) – macOS Mojave (10.14)
Linux
Google Chrome OS
Android OS 5 (Lollipop) – Android 9 (Pie)
iOS 10 – iOS 12
Windows Phone 8+, Windows 8RT+
Interneta pārlūks
Google Chrome (jaunākās 2 versijas)
Mozilla Firefox (jaunākās 2 versijas)
Interneta pieslēgums
Datoram: 1 Mbps vai labāks (broadband rekomendējams)
Mobilai ierīcei: 3G vai labāks (WiFi rekomendējams)
Programmatūra
GoToWebinar desktop app (lejupielādi piedāvāsim)
GoToWebinar mobile app (lejupielādi piedāvāsim)
JavaScript enabled
Aparatūra
2GB RAM (minimums), 4GB vai vairāk RAM (rekomendējams)
Microfons un skaļruņi (USB austiņas rekomendējamas)
Mobilās ierīces
iPhone 4S vai jaunāka
iPad 2 vai jaunāka
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.