Cik naudas vajadzētu tērēt mārketinga budžetam mazam uzņēmumam?
Jautājums: Cik naudas vajadzētu tērēt mārketinga budžetam mazam uzņēmumam? Uz jautājumu atbild Aigars Mednis, izdevniecības Lietišķās informācijas dienests Tirdzniecības nodaļas vadītājs. To, cik daudz naudas tiek tērēts mārketinga budžetam, lielā mērā nosaka ne tik daudz uzņēmuma lielums, cik produkti vai pakalpojumi, ko uzņēmums vēlas virzīt tirgū, kā arī tas, cik ambiciozi ir uzņēmuma mērķi un stratēģija. Stratēģija var paredzēt gan piesardzīgu, apdomīgu izaugsmi, ejot soli pa solim, vai tieši pretēji – agresīvu, strauju tirgus iekarošanu. Mārketinga budžeti abos gadījumos būs būtiski atšķirīgi. Vispārējā gadījumā, plānojot uzņēmuma mārketinga budžetu, tam būtu ieteicams paredzēt aptuveni 10% no apgrozījuma, taču, ja uzņēmums plāno…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |