PAR GRĀMATU:
Šajā grāmatā iepazīsiet tādas mārketinga zvaigznes kā Deivids Ākers un Kevins Kellers. Rakstos apkopoti dažādi skatījumi uz mārketinga jomu. No globālas zīmolvadības līdz baumu vadīšanai, šī saistošā grāmata palīdzēs vadītājiem plānot un īstenot stratēģiskās mārketinga programmas.
GRĀMATAS SATURS:
Zīmola vērtējums
Kevins Leins Kelers
Mirstoša zīmola atgriešana dzīvē
Menijs Džeksons
Kā cīnīties cenu karā
Akšejs Rao , Marks Bergens un Skots Deiviss
Kontekstuālais mārketings
Patiesais interneta bizness
Deivids Kenijs un Džons Māršals
Globālā zīmola veidošanas vilinājums
Deivids Ākers un Ēriks Joakimštālers
Vai stratēģiskās zvaigznes ir sakārtotas labvēlīgi jūsu
korporatīvajam zīmolam?
Mērija Džo Heča un Majkena Šulca
Spīdziniet savus pircējus (viņiem tas patiks)
Stīvens Brauns
Paaugstiniet savu mārketinga ieguldījumu
ienesīgumu ar eksperimentālo dizainu
Ēriks Almkvists un Gordons Vainers
PAR AUTORIEM:
ĒRIKS ALMKVISTS (ERIC ALMQUIST) ir Mercer Management Consulting viceprezidents un direktoru valdes loceklis. Viņš specializējas uz klientiem vērstā biznesa stratēģijā. Viņa darbs ir koncentrēts uz korporatīvo zīmolu stratēģijas attīstību, zīmolu vērtības jautājumiem, eksperimentēšanu mārketingā un klientu attiecību pārvaldību. Doktors Almkists raksta tādiem izdevumiem kā Harvard Business Review, Journal of Brand Management, Marketing Research, Journal of Economic History un Economic History Review. Viņš regulāri uzstājas ar priekšlasījumiem par klientu virzītām stratēģijām un korporatīvo zīmolu stratēģijām, ir Marketing Science Institute pilnvarotais.
DEIVIDS ĀKERS (DAVID A. AAKER) ir zīmolu stratēģijas konsultantfirmas Prophet vicepriekšsēdētājs un Bērklija universitātes Hāsa Biznesa skolas goda profesors. Ieguvis Pola Konversa godalgu par izcilu ieguldījumu mārketinga zinātnes attīstībā un Vīdžeja Mahadžana godalgu par karjeras ieguldījumu mārketinga stratēģijā. Profesors Ākers ir publicējis vairāk nekā astoņdesmit rakstu un vienpadsmit grāmatas, ieskaitot Strategic Market Management, Managing Brand Equity, Building Strong Brands un Brand Leadership, kuras līdzautors ir Ēriks Joakimštālers (Erich Joachimsthaler). Viņa grāmatas ir tulkotas divpadsmit valodās. Viens no biežāk citētajiem mārketinga autoriem. Profesors Ākers ir ieguvis balvas par labākajiem rakstiem California Management Review un The Journal of Marketing.
Laikā, kad šis raksts tika publicēts pirmo reizi, MARKS BERGENS (MARK E. BERGEN) bija Minesotas universitātes Karlsona Menedžmenta skolas asociētais profesors.
STĪVENS BRAUNS (STEPHEN BROWN) ir mārketinga pētījumu profesors Ulsteras universitātē Ziemeļīrijā, autors un līdzredaktors divpadsmit grāmatām, ieskaitot Postmodern Marketing, Romancing the Market un Marketing: The Retro Revolution. Profesors Brauns ir bijis viesprofesors Ziemeļrietumu universitātē, Jūtas universitātē, Kalifornijas Ērvina universitātē u. c.
SKOTS DEIVISS (SCOTT DAVIS) ir Strategic Marketing Decisions direktors un dibinātājs un konsultē dažādas starptautiskas nozares, ieskaitot medicīnas aprīkojuma, telekomunikāciju un patēriņa preču nozares, par cenas noteikšanas un mārketinga jautājumiem. Viņa klienti ir ļoti dažādi, sākot no jauniem biznesiem līdz Fortune 500 sarakstā esošām kompānijām. Vairāku rakstu autors, viņa pētījumi bijuši publicēti Journal of Marketing Research, Journal of Retailing un citos pazīstamos izdevumos. Viņš saņēmis balvas par mācīšanu un pētījumiem bijis recenzents vairākos zinātniskos žurnālos. Tagad vada nodarbības par cenu noteikšanu Bērklija universitātes Hāsa Biznesa skolā un interneta mārketingu Kalifornijas universitātes Deivisā Menedžmenta koledžā.
Laikā, kad šis raksts tika publicēts pirmo reizi, MENIJS DŽEKSONS (MANNIE JACKSON) bija Hārlemas Globetrotters īpašnieks un priekšsēdētājs.
MĒRIJA DŽO HEČA (MARY JO HATCH) ir komercijas profesore Virdžīnijas universitātes Makintera Komercskolā. Pirms šā amata ieņemšanas viņa strādāja Krenfīldas Uzņēmējdarbības skolā, Kopenhāgenas Biznesa skolā, UCLA un Sandjego valsts universitātē. Viņas pētījumu galvenā joma ir korporatīvā zīmola veidošana. Viņa ir publicējusi saistītus rakstus par organizācijas kultūru, organizācijas simbolismu, organizācijas identitāti un tēlu. Mērija Džo Heča ir Organization Theory autore un kopā ar Majkenu Šulcu (Majken Schultz) un Mogensu Holtenu Larsenu (Mogens Holten Larsen) līdzredaktore The Expressive Organization. Ar viņu var sazināties [email protected].
ĒRIKS JOAKIMŠTĀLERS (ERICH JOACHIMSTHALER) ir radošs domātājs par globālā zīmola stratēģiju, The Brand Leadership Company dibinātājs un vadītājs, konsultē daudzu pasaules spēcīgāko kompāniju vadītājus. Viņš ir publicējis vairāk nekā četrdesmit rakstu un pētījumu lielākajos akadēmiskajos un biznesa žurnālos, ieskaitot Harvard Business Review, Sloan Management Review, Business Week un MIS Quarterly. Viņa grāmata Brand Leadership, kuras līdzautors ir Deivids Ākers (David A. Aaker), tiek uzskatīta par ļoti nozīmīgu pašreizējās zīmola stratēģijas attīstības atspoguļojumu. Ēriks Joakimštālers vada augstākā līmeņa vadītāju konferences un seminārus visā pasaulē angļu, vācu un spāņu valodā. Papildus konsultācijām viņš veic plašus pētījumus par globālajiem zīmoliem, ir viesprofesors biznesa vadībā Virdžīnijas universitātes Dārdenas Biznesa administrācijas skolā, kā arī ieņēmis akadēmiskus amatus Dienvidkalifornijas universitātē un I.E.S.E. Barselonā.
KEVINS LEINS KELLERS (KEVIN LANE KELLER) ir E. B. Osborna mārketinga profesors Amos Tuck School of Business Dārtmutas koledžā. Būdams pionieris integrētās mārketinga komunikācijas un zīmola vērtības pētījumos, profesors Kellers bijis zīmolu uzticības persona dažu pasaules veiksmīgāko zīmolu mārketinga speciālistiem, ieskaitot Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Nike, Procter & Gamble un Starbucks. Profesora Kellera akadēmiskajā CV ir ierakstīti Kornelas, Djūka un Karnegi Melona universitātēs iegūtie grādi, balvas ieguvuši pētījumi un astoņu gadu darbs Stenforda Biznesa skolā, kur viņš bija mārketinga grupas vadītājs.
DEIVIDS KENIJS (DAVID KENNY), Digitas priekšsēdētājs un vadītājs, ir viens no galvenajiem globālā e-biznesa pārveidošanā iesaistītajiem. Pateicoties savam perspektīvajam skatījumam, viņš kļuvis par stratēģisko partneri dažām pasaules pazīstamākajām korporācijām, piemēram, American Express, AT&T, General Motors, Charles Schwab, Delta Air Lines, FedEx, L.L. Bean, Morgan Stanley Dean Witter un Nacionālajai Basketbola asociācijai. Bijušais globālās stratēģiskās konsultāciju firmas Bain & Company vadītājs Deivids Kenijs ir ieguvis eksakto zinātņu bakalaura grādu General Motors Institute un maģistra grādu Hārvarda Biznesa skolā. Viņš ir Teach for America valdes priekšsēdētājs un Harvard Business School Publishing un The Corporate Executive Board vadītājs. Viņš ir arī aktīvs BOLD Diversity Initiative biedrs.
DŽONS MARŠALS (JOHN F. MARSHALL) ir Digitas vecākais viceprezidents un digitālās stratēģijas grupas globālais vadītājs, kur viņa pienākumos ietilpst sadarbība ar klientiem, lai noteiktu, kā izmantot internetu un jaunās tehnoloģijas, lai radītu jaunus biznesa modeļus, kas dotu priekšrocības konkurences cīņā. Maršals vada arī Digitas Wireless Practice un ir atbildīgs par stratēģiju un klientu risinājumu īstenošanu «visuresošajam internetam». Digitas Maršals pievienojās 1999. gadā, bet pirms tam viņš divpadsmit gadu strādāja stratēģiskajā konsultēšanā un tehnoloģiju investīciju bankā. Viņš bijis arī partneris MercerDelta Management Consulting. Patlaban Maršals attīsta korporatīvo stratēģiju Fortune 500 sarakstā esošajām kompānijām, īpaši uzsverot jaunu biznesa modeļu izstrādāšanu saistībā ar nozīmīgām tehnoloģiju izmaiņām. Viņš daudz strādājis ar tādām kompānijām kā AT&T, Sears un Dow Chemical, lai noteiktu jaunus, klientu virzītus biznesa modeļus. Maršals bijis riska kapitālists un tehnoloģiju analītiķis, viņam ir nozīmīga pieredze kapitāla tirgū, jaunu tehnoloģiju attīstībā un uz vērtībām balstītā vadībā.
AKŠEJS RAO (AKSHAY R. RAO) ir Carlson Term mārketinga profesors Minesotas universitātes Karlsona Menedžmenta skolā. Ieguvis Journal of Consumer Research Ferbera godalgu par starpdisciplīnu pētījumiem un Meinarda godalgu no Journal of Marketing par mārketinga teoriju. Profesors Rao publicējis vairākus ļoti ietekmīgus rakstus par cenas noteikšanu, mārketinga stratēģiju un patērētāju uzvedību lielākajos mārketinga žurnālos. Viņš bijis vieslektors Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta Slouna skolā un Honkongas Zinātnes un tehnoloģiju universitātē. Profesora Rao pētījumi un konsultācijas uzsver patērētāju uzvedību, cenas noteikšanas stratēģiju, produktu/zīmolu vadību un tirdzniecības nodaļas vadību. Viņa viedokli regulāri lūdz vietējie un nacionālie mediji, ieskaitot Wall Street Journal, MacNeil/Lehrer News Hour PBS un CNN.
MAJKENA ŠULCA (MAJKEN SCHULTZ) ir Kopenhāgenas Biznesa skolas profesore. Viņas pētījumi skar organizācijas uzvedības, mārketinga un stratēģijas disciplīnas un iekļauj gan teorētiskus, gan vadības jautājumus, kas attiecas uz identitāti, korporatīvā zīmola veidošanu un reputācijas vadību. Viņa ir publicējusi daudzus rakstus starptautiskos žurnālos par šiem tematiem. Vairāku grāmatu autore un redaktore, tosatrp The Expressive Organization. Profesore Šulca uz pusslodzi strādā par konsultanti LEGO un ir Danske Bank, Foreningen, RealDanmark un Carlo Bro Group valdes locekle. Viņa ir arī Dānijas Reputācijas institūta vadītāja (www.reputationinstitute.com).
Doktors GORDONS VAINERS (DR. GORDON WYNER), Mercer Management Consulting viceprezidents, koncentrējas uz pircēju prioritāšu un ekonomiskās vērtības izprašanu kā pamatu veiksmīga biznesa izstrādei. Viņš palīdz izstrādāt un īstenot stratēģijas klientu noteikšanā un ar uzņēmumu pārņemšanas, vadības un saglabāšanas programmu palīdzību radīt vērtības piedāvājumus, kas ir optimāli pielāgoti klientu prasībām. Doktors Vainers ir konsultējis klientus daudzās nozarēs, ieskaitot komunikācijas, informāciju, izklaidi, finanšu pakalpojumus, transportu un patēriņa preces. Izmantojot klientu datubāzes, aptaujas un tirgus eksperimentus, viņš izstrādājis arī jaunas metodes un iespējas segmentēšanai, vērtību piedāvājumu izstrādei un mērķu noteikšanai. Doktors Vainers regulāri raksta žurnāliem Marketing Management un Marketing Research, dažādiem nozaru izdevumiem, kā arī uzstājas konferencēs. Viņš ir Mārketinga zinātniskā institūta direktoru padomē un izpildkomitejas priekšsēdētājs.
PRODUKTA DETAĻAS:
Formāts: 140 x 210 mm, mīkstie vāki, 145 lpp.
ISBN: 978-9984-826-55-4
Izdošanas gads: 2009
Izdevējs: Izdevniecība Lietiškās informācijas dienests
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.