0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

JAUTĀJUMI UN ATBILDESKā rīkoties uzņēmuma vadītājam, ja uzņēmumā tiek vērptas intrigas?

Kā rīkoties uzņēmuma vadītājam, ja uzņēmumā tiek vērptas intrigas?

Jautājums. Kā pareizāk rīkoties uzņēmuma vadītājam, ja uzņēmumā tiek vērptas intrigas? Vai atlaist un kā to darbinieku, kas to veicina? Uz jautājumu atbild Ilze Boitmane, personāla atlases un novērtēšanas uzņēmuma SIA I-Work Latvia un SIA I-Work Group valdes locekle un projektu vadītāja. Noskaidrojot citu uzņēmēju pieredzi šādās situācijās, lielākoties tiek piemērota darbiniek atlaišana, ja viņa darbības grauj uzņēmumu kopumā un darbinieku darba produktivitāti. Intrigantu būs grūti pārmācīt vai mainīt viņa uzvedības paradumus, tāpēc ir iespēja viņu izolēt vai pārcelt citā nodaļā, ja vien tas nav uzņēmuma ienesīgākais darbinieks. Jāatzīmē, ka intrigants nevar pastāvēt viens, viņam parasti ir domu biedri, kas…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Ilze BoitmaneJautājums. Kā pareizāk rīkoties uzņēmuma vadītājam, ja uzņēmumā tiek vērptas intrigas? Vai atlaist un kā to darbinieku, kas to veicina? Uz jautājumu atbild Ilze Boitmane, personāla atlases un novērtēšanas uzņēmuma SIA I-Work Latvia un SIA I-Work Group valdes locekle un projektu vadītāja. Noskaidrojot citu uzņēmēju pieredzi šādās situācijās, lielākoties tiek piemērota darbiniek atlaišana, ja viņa darbības grauj uzņēmumu kopumā un darbinieku darba produktivitāti. Intrigantu būs grūti pārmācīt vai mainīt viņa uzvedības paradumus, tāpēc ir iespēja viņu izolēt vai pārcelt citā nodaļā, ja vien tas nav uzņēmuma ienesīgākais darbinieks. Jāatzīmē, ka intrigants nevar pastāvēt viens, viņam parasti ir domu biedri, kas kultivē uzņēmumā intrigu izplatīšanos, tāpēc efektīvi ir identificēt iesaistītās personas un organizēt darba procesu tā, lai šiem cilvēkiem būtu mazināta iespēji savstarpēji komunicēties.