ZĪMOLA FILOZOFIJA
Izcili filozofi par zīmoliem
Toms Brauns
Ja nav skaidra iemesla, kāpēc pirkt konkrēto zīmolu, patērētājiem tas drīz var apnikt.
Kur slēpjas zīmola spēks? Kā vadīt zīmolu? Cik liela loma tā tapšanā ir klientu motivācijai? Vai patiesība par zīmolu sakrīt ar tā veidotāju iecerēm? Kad ir lietderīgāk fokusēties uz patērētāju izjutām un emocijām, nevis loģiku? Kā neiekrist riskantu vērtību lamatās?
Filozofiskas un vienlaikus arī praktiskas un mūsdienīgas atziņas zīmolu veidotājiem sniedz Sokrāta, Platona, Aristoteļa, Ruso, Kanta, Nīčes un citu izcilu domātāju darbi.
Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.