KĀ VEIDOT MĀRKETINGU
Praktisks ceļvedis reklāmā, sabiedriskajās attiecībās, tiešajā un tiešsaistes mārketingā
Mazās un vidējās uzņēmējdarbības bibliotēka
Deivs Patēns
Konkurences cīņā mazie uzņēmumi parasti nevar kā lielās kompānijas paļauties uz lielu mārketinga nodaļu darbu, tāpēc tiem nākas tirgu iekarot pašu spēkiem.
Grāmatas autors Deivs Patēns daudzus gadus palīdzējis risināt mārketinga jautājumus tieši mazajiem uzņēmumiem. Viņa grāmata dod praktiskus padomus, kā pētīt tirgu, noteikt cenu, izveidot efektīvu reklāmu vai atraktīvu izstādes stendu, rakstīt pārdošanas vēstules, izveidot savu mājaslapu un pārdot preces un pakalpojumus.
Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.