ĪSTENOT STRATĒĢIJU
Sarunas ar pasaules biznesa līderiem
Lessons Learned
Autoru kolektīvs
Ja stratēģija un mērķi ir vienkārši un visiem saprotami, tad arī uzņēmums strādā efektīvi un labi nopelna. Peļņa izpaliek, ja komandai jāveic “neiespējamā misija” – aizej tur, nezin’ kur, atnes to, nezin’ ko.
Kā noteikt īstos mērķus un, tos īstenojot, neieslīgt pašapmierinātībā? Kāda loma stratēģijas izveidē ir ne tikai uzņēmuma vadībai un saskanīgam komandas darbam, bet arī klientiem un konkurentiem? Kāda stratēģija nesīs vislielāko peļņu?
Daloties savā pieredzē, uz šiem jautājumiem atbild starptautiski atzīti biznesa līderi.
Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.