0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSTIRDZNIECĪBAES tiek ieviesti vienoti nosacījumi patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas struktūrām

ES tiek ieviesti vienoti nosacījumi patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas struktūrām

Eiropas Savienības (ES) Ministru padome šā gada 23.aprīlī apstiprinājusi Direktīvu par patērētāju alternatīvo strīdu risināšanu un Regulu par patērētāju alternatīvo strīdu risināšanu tiešsaistē. Abi tiesību akti izstrādāti ar mērķi nodrošināt, ka visās ES dalībvalstīs pastāv kvalitatīvas patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas struktūras, kurās patērētāji bez vēršanās tiesā var atrisināt jebkuru līgumisku strīdu ar uzņēmumu par preces vai pakalpojuma iegādi. Tiesību aktos noteiktas vienotas prasības patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas struktūrām, kā arī paredz iespēju patērētājiem strīdus risināt tiešsaistē, kas īpaši svarīgi ir gadījumos, kad patērētājs ir noslēdzis pārrobežu darījumu, piemēram, iegādājies preci citā ES dalībvalstī. ES dalībvalstīm tiesību aktu prasības būs jāpārņem…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Eiropas Savienības (ES) Ministru padome šā gada 23.aprīlī apstiprinājusi Direktīvu par patērētāju alternatīvo strīdu risināšanu un Regulu par patērētāju alternatīvo strīdu risināšanu tiešsaistē. Abi tiesību akti izstrādāti ar mērķi nodrošināt, ka visās ES dalībvalstīs pastāv kvalitatīvas patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas struktūras, kurās patērētāji bez vēršanās tiesā var atrisināt jebkuru līgumisku strīdu ar uzņēmumu par preces vai pakalpojuma iegādi. Tiesību aktos noteiktas vienotas prasības patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas struktūrām, kā arī paredz iespēju patērētājiem strīdus risināt tiešsaistē, kas īpaši svarīgi ir gadījumos, kad patērētājs ir noslēdzis pārrobežu darījumu, piemēram, iegādājies preci citā ES dalībvalstī. ES dalībvalstīm tiesību aktu prasības būs jāpārņem divu gadu laikā. Ekonomikas ministrija sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru jau šobrīd strādā pie jaunas patērētāju strīdu izskatīšanas kārtības izstrādes, kas būtu ātrāka, ērtāka, lētāka un draudzīgāka gan patērētājiem, gan uzņēmējiem, un kas atbilstu arī abos iepriekšminētajos tiesību aktos noteiktajām vienotājām prasībām. Direktīva par patērētāju alternatīvo strīdu risināšanu pieejama šeit (angļu valodā). Regula par patērētāju alternatīvo strīdu risināšanu tiešsaistē - šeit ( angļu valodā).