Cik naudas vajadzētu tērēt mārketinga budžetam mazam uzņēmumam?

(0)

Jautājums: Cik naudas vajadzētu tērēt mārketinga budžetam mazam uzņēmumam? Uz jautājumu atbild Aigars Mednis, izdevniecības Lietišķās informācijas dienests Tirdzniecības nodaļas vadītājs. To, cik daudz naudas tiek tērēts mārketinga budžetam, lielā mērā nosaka ne tik daudz  uzņēmuma lielums, cik produkti vai pakalpojumi, ko uzņēmums vēlas virzīt tirgū, kā arī tas, cik ambiciozi ir uzņēmuma mērķi un stratēģija. Stratēģija var paredzēt gan piesardzīgu, apdomīgu izaugsmi, ejot soli pa solim, vai tieši pretēji – agresīvu, strauju tirgus iekarošanu. Mārketinga budžeti abos gadījumos būs būtiski atšķirīgi. Vispārējā gadījumā, plānojot uzņēmuma mārketinga budžetu, tam būtu ieteicams paredzēt  aptuveni 10% no apgrozījuma, taču, ja uzņēmums plāno…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 EUR / mēnesī*
Pirmās 15 dienas bez maksas

ABONĒT

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt

Esi BilancePLZ abonents?


Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!