Kā motivēt personālu, kas apkalpo klientus?

(0)

Jautājums.  Man ir maza kafejnīca. Kā motivēt personālu, kas apkalpo klientus? Kā kontrolēt un vai vajag kontrolēt naudu, kas tiek dota vairāk kā rēķinā paredzēts? Uz jautājumu atbild Ilze Boitmane, personāla atlases un novērtēšanas uzņēmuma SIA I-Work Latvia un SIA I-Work Group valdes locekle un projektu vadītāja. Personāla motivācija jebkuros apstākļos ir nozīmīga, lai paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju tirgū, apmierinātus klientus un lielisku apkalpošanu, kā arī saliedētu darba kolektīvu. Mazā uzņēmumā motivācijas mehānismi var atšķirties no liela uzņēmuma motivācijas sistēmas, jo te mēs visus pazīstam un uzņēmums ir kā ģimene „visi darbinieki uz vienas plaukstas”. Tāpēc ir būtiska individuāla attieksme pret…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

9 EUR / mēnesī*
Pirmās 15 dienas bez maksas

ABONĒT

*Abonements tiek atjaunots automātiski, līdz izvēlaties to pārtraukt

Esi BilancePLZ abonents?


Kļūda rakstā? Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!