0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

JAUTĀJUMI UN ATBILDESKā motivēt personālu, kas apkalpo klientus?

Kā motivēt personālu, kas apkalpo klientus?

Jautājums.  Man ir maza kafejnīca. Kā motivēt personālu, kas apkalpo klientus? Kā kontrolēt un vai vajag kontrolēt naudu, kas tiek dota vairāk kā rēķinā paredzēts? Uz jautājumu atbild Ilze Boitmane, personāla atlases un novērtēšanas uzņēmuma SIA I-Work Latvia un SIA I-Work Group valdes locekle un projektu vadītāja. Personāla motivācija jebkuros apstākļos ir nozīmīga, lai paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju tirgū, apmierinātus klientus un lielisku apkalpošanu, kā arī saliedētu darba kolektīvu. Mazā uzņēmumā motivācijas mehānismi var atšķirties no liela uzņēmuma motivācijas sistēmas, jo te mēs visus pazīstam un uzņēmums ir kā ģimene „visi darbinieki uz vienas plaukstas”. Tāpēc ir būtiska individuāla attieksme pret…


Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu

12 € / mēnesī *

Pirmās 30 dienas tikai par 1€

ABONĒT

* Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī!

 Jau ir BilancePLZ abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Ilze BoitmaneJautājums.  Man ir maza kafejnīca. Kā motivēt personālu, kas apkalpo klientus? Kā kontrolēt un vai vajag kontrolēt naudu, kas tiek dota vairāk kā rēķinā paredzēts? Uz jautājumu atbild Ilze Boitmane, personāla atlases un novērtēšanas uzņēmuma SIA I-Work Latvia un SIA I-Work Group valdes locekle un projektu vadītāja. Personāla motivācija jebkuros apstākļos ir nozīmīga, lai paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju tirgū, apmierinātus klientus un lielisku apkalpošanu, kā arī saliedētu darba kolektīvu. Mazā uzņēmumā motivācijas mehānismi var atšķirties no liela uzņēmuma motivācijas sistēmas, jo te mēs visus pazīstam un uzņēmums ir kā ģimene „visi darbinieki uz vienas plaukstas”. Tāpēc ir būtiska individuāla attieksme pret katru darbinieku un spēja atrast dialogu un izprast katru darbinieku kā indivīdu. Lai nodrošinātu augstu klientu apkalpošanas kultūru un godīgumu, tad darbā ir jāpieņem darbinieki, jau izvērtējot iepriekšminētos kritērijus. Ja darbinieks ir motivēts, bet pietrūkst nepieciešamās darba pieredzes, tad to var iegūt, iemācīties, bet nevar iemācīties godīgumu, laipnību un saskarsmes prasmes. Nozīmīgi ir arī paša uzņēmēja sekošana mazumtirdzniecības procesiem, kur neiztrūkstoša sastāvdaļa ir iekšēja kontrole, disciplīna un savstarpēja cieņa.