
Valentīndiena nav domāta tikai pāriem, kas iepriecina viens otru ar šokolādi, mīkstajām rotaļlietām un rozēm, tā ir lieliska iespēja uzņēmumiem veidot nozīmīgu saikni ar saviem klientiem. Akciju un uzkrītošu atlaižu jūras vidū klienti labprātāk izvēlas tos zīmolus, kas izrāda patiesas rūpes un radošumu.
Lūk, daži godīgi un praktiski ieteikumi, kas palīdzēs jūsu uzņēmumam veidot klientu lojalitāti šajā Valentīndienā:
1. Personalizējiet pieredzi
Valentīndiena saistās ar mīlestības izrādīšanu un pateicību. Parādiet saviem klientiem, ka viņi ir svarīgi, personalizējot savu pieeju. Izmantojiet datus, lai izveidotu mērķtiecīgus piedāvājumus vai ziņojumus, kas atbilst viņu vēlmēm. Piemēram:
- Nosūtiet e–pastus vai īsziņas ar pielāgotiem produktu ieteikumiem, pamatojoties uz iepriekšējiem pirkumiem.
- Piedāvājiet īpašas atlaides vai dāvanas viņu iecienītākajām precēm.
- Ietveriet personalizētas piezīmes iepakojumā, kas atspoguļo jūsu zīmola būtību.
Pat tādi nelieli žesti kā klientu uzrunāšana vārdā saziņā var būtiski ietekmēt situāciju. Cilvēki ciena to, ka viņus pamana un novērtē, īpaši tādā dienā kā Valentīndiena.
2. Koncentrējieties uz emocionālo stāstu stāstīšanu
Valentīndienā valda emocijas, tāpēc tā ir lieliska iespēja sirsnīgu stāstu stāstīšanai. Dalieties ar stāstiem par saviem produktiem, sava zīmola ceļojumu vai klientu veiksmes stāstiem, kas saskan ar mīlestības un rūpju tēmu. Piemēram:
- Uzsveriet, kā jūsu zīmols vieno cilvēkus.
- Kopīgojiet internetā aizkulišu saturu, kas cilvēciski raksturo jūsu komandu.
- Izveidojiet sociālo plašsaziņas līdzekļu kampaņu, aicinot klientus dalīties ar saviem mīlestības stāstiem, kas saistīti ar jūsu produktu vai pakalpojumu.
Ja klienti jūtas emocionāli saistīti ar jūsu zīmolu, viņi, visticamāk, paliks lojāli.
3. Sviniet visu veidu mīlestību
Ne visi svin Valentīndienu romantiski. Atzīstiet un pieņemiet mīlestības daudzveidību — neatkarīgi no tā, vai tā ir sevis mīlēšana, draudzība, ģimenes saites vai pat mīlestība pret mājdzīvniekiem! Kampaņu pielāgošana, iekļaujot šīs tēmas, parāda, ka jūsu uzņēmums saprot un novērtē savu daudzveidīgo klientu loku.
Piemēram, maiznīca varētu piedāvāt deserta kasti «Palutini sevi», savukārt mājdzīvnieku veikals varētu popularizēt Valentīndienas tēmai veltītas dāvanas mājdzīvniekiem.
4. Atalgojums par lojalitāti
Izmantojiet Valentīndienu kā iespēju pateikties saviem lojālākajiem klientiem. Apsveriet ekskluzīvas priekšrocības, piemēram:
- Īpašas atlaides vai agrāka piekļuve Valentīndienas preču kolekcijām.
- Pārsteiguma dāvana kopā ar pasūtījumu, piemēram, neliela šokolādes kārba vai sirsnīga pateicības kartīte.
Negaidītu prieka mirkļu radīšana stiprina attiecības ar klientiem un veicina atkārtotu iepirkšanos.
5. Pasākums vai kampaņa
Valentīndiena piedāvā daudz iespēju radošumam. Tematiska pasākuma vai kampaņas rīkošana var radīt ažiotāžu un paliekošas atmiņas. Dažas idejas ir šādas:
- Semināri — Piemēram, floristikas uzņēmums varētu rīkot ziedu pušķu gatavošanas nodarbības vai maiznīca varētu iemācīt klientiem, kā izrotāt sirds formas cepumus.
- Konkursi — Aiciniet klientus dalīties ar saviem mīļākajiem Valentīndienas mirkļiem, kuros izmantoti jūsu produkti, ar iespēju laimēt īpašu balvu.
- Virtuālas pieredzes — Lai iesaistītu savu auditoriju no jebkuras vietas, rīkojiet tiešsaistes pasākumu, piemēram, jautājumu un atbilžu tiešraidi.
6. Parādiet mīlestību, sniedzot atgriezenisko saiti
Klienti novērtē uzņēmumus, kas sniedz atbalstu kopienām. Sadarbojieties ar vietējo labdarības organizāciju vai izveidojiet ar Valentīndienu saistītu kampaņu. Piemēram:
- Ziedojiet daļu no pārdošanas apjoma kādai organizācijai, kas atbalsta ģimenes, bērnus vai garīgo veselību.
- Organizējiet kopienas akciju, lai izplatītu mīlestību, piemēram, izdalot aprūpes pakas tiem, kam tās nepieciešamas.
7. Nepārspīlējiet ar pārdošanas piedāvājumu
Lai gan atlaides un akcijas ir lieliskas, galvenais ir līdzsvars. Pastāvīgs pārdošanas piedāvājums var šķist negodīgs. Tā vietā koncentrējieties uz vērtības radīšanu un uzticamības veidošanu. Kopīgojiet noderīgu saturu, piemēram, bloga rakstu par radošām Valentīndienas dāvanu idejām vai video, kurā parādīti DIY rotājumi.
8. Sekojiet līdzi pēc Valentīndienas
Jūsu centieni nedrīkst beigties, tiklīdz ir pagājis 14. februāris. Sazinieties ar klientiem, lai pateiktos par atbalstu un apkopotu atsauksmes par viņu pieredzi. Vienkārša e-pasta vēstule pēc pirkuma, kurā lūdzat atsauksmes vai piedāvājat «pateicības» atlaidi nākamajam pirkumam, parāda, ka jūsu saikne pārsniedz svētku laiku.
Atcerieties, ka lojalitāte nav saistīta tikai ar finanšu darījumiem, bet gan ar mirkļu radīšanu, kas liek jūsu klientiem justies novērtētiem un saistītiem ar jūsu zīmolu. Parādiet viņiem mīlestību šajā Valentīndienā, un viņi, visticamāk, mīlēs jūs visu gadu.