0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSKas jāzina par reklāmām ceļu tuvumā

Kas jāzina par reklāmām ceļu tuvumā

Paredzēts, ka reklāmas un informācijas objektus krustojumos varēs izvietot 25 metru nevis pašlaik noteikto 30 metru attālumā, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību speciāliste. Tāpat par trīs gadiem (līdz 2014. gada 31. decembrim) plānots pagarināt pārejas periodu, kura laikā jau esošie reklāmas objekti jāpārvieto vismaz 25 metru attālumā no krustojumiem. Šāds attālums ir nepieciešams, lai ceļu krustojumu pieejās izvietotā informācija nenovērstu autovadītāju uzmanību no transportlīdzekļa vadīšanas, kā arī lai netiktu aizsegtas ceļazīmes un netiktu apdraudēta satiksmes drošība. To paredz SM izstrādātie grozījumi noteikumos „Par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Paredzēts, ka reklāmas un informācijas objektus krustojumos varēs izvietot 25 metru nevis pašlaik noteikto 30 metru attālumā, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību speciāliste. Tāpat par trīs gadiem (līdz 2014. gada 31. decembrim) plānots pagarināt pārejas periodu, kura laikā jau esošie reklāmas objekti jāpārvieto vismaz 25 metru attālumā no krustojumiem. Šāds attālums ir nepieciešams, lai ceļu krustojumu pieejās izvietotā informācija nenovērstu autovadītāju uzmanību no transportlīdzekļa vadīšanas, kā arī lai netiktu aizsegtas ceļazīmes un netiktu apdraudēta satiksmes drošība. To paredz SM izstrādātie grozījumi noteikumos „Par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana”, ko ceturtdien, 15. septembrī, izsludināja valsts sekretāru sanāksmē. Par tiem vēl lems valdība.