Kas jāzina par reklāmām ceļu tuvumā
Paredzēts, ka reklāmas un informācijas objektus krustojumos varēs izvietot 25 metru nevis pašlaik noteikto 30 metru attālumā, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību speciāliste. Tāpat par trīs gadiem (līdz 2014. gada 31. decembrim) plānots pagarināt pārejas periodu, kura laikā jau esošie reklāmas objekti jāpārvieto vismaz 25 metru attālumā no krustojumiem. Šāds attālums ir nepieciešams, lai ceļu krustojumu pieejās izvietotā informācija nenovērstu autovadītāju uzmanību no transportlīdzekļa vadīšanas, kā arī lai netiktu aizsegtas ceļazīmes un netiktu apdraudēta satiksmes drošība. To paredz SM izstrādātie grozījumi noteikumos „Par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu…
Lai turpinātu lasīt šo rakstu,
nepieciešams iegādāties abonementu
12 € / mēnesī * Pirmās 30 dienas tikai par 1€ ABONĒT * Atjaunojas automātiski, vari pārtraukt jebkurā brīdī! |
Jau ir BilancePLZ abonements? Pieslēdzies |