KLIENTU APKAPOŠANAS ĢĒNIJS
Pīters Fisks
Visi zina, ka klientam vienmēr ir taisnība.
Ko darīt, ja klients vairs negrib, ka pret viņu izturas kā pret ciparu vai segmenta daļu? Kā noskaidrot, ko vēlas klients un kas viņu traucē vai apgrūtina? Kā uzzināt, par ko klients būtu gatavs maksāt vairāk? Kā organizēt biznesu pēc klientam tīkamiem nosacījumiem, padarīt klienta dzīvi labāku, un savu biznesu – veiksmīgāku?
Kā radīt un attīstīt uz klientiem orientēti biznesu un būt pārliecinātam, ka no šī biznesa ieguvēji ir gan klienti, gan akcionāri, grāmatā Klientu apkalpošanas ģēnijs stāsta Pīters Fisks. Viņš ir pieredzējis biznesa līderis, ko izdevums Business Strategy Review raksturojis kā vienu no labākajiem jaunajiem biznesa domātājiem, un kurš devis padomus lieliem starptautiskiem uzņēmumiem, piemēram, American Express, Coca-Cola, Red Bull, Microsoft, Shell, Virgin, Volkswagen, Vodafone u.c.
Vairāk par grāmatu Jūs varat uzzināt šeit.