0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

0,00 EUR

Grozs ir tukšs.

BIZNESSFINANSESKo darīt, ja veikts pirkums interneta veikalā ar maksājuma karti, bet prece nav saņemta?

Ko darīt, ja veikts pirkums interneta veikalā ar maksājuma karti, bet prece nav saņemta?

Finanšu nozares asociācijas informācija

Šajā aktīvajā iepirkšanās periodā Finanšu nozares asociācija (FNA), reaģējot uz interneta veikala www.prof.lv maksātnespējas procesu, vērš iedzīvotāju uzmanību par iespēju saņemt naudas atmaksu gadījumos, ja prece vai pakalpojums iegādāts interneta veikalā ar maksājuma karti, bet tas nav saņemts. Nepaciešama saziņa ar pakalpojuma sniedzēju vai pamatojums, kāpēc saziņa nav veiksmīga Ja esat iegādājies preci vai pakalpojumu interneta veikalā ar maksājuma karti, bet tas nav saņemts, patērētāja pienākums ir sazināties ar pakalpojuma sniedzēju ar lūgumu atgriezt iztērēto naudu, savukārt uzņēmuma pienākums ir reaģēt uz šo iesniegumu. Ja preces vai pakalpojuma sniedzējs sola atgriezt līdzekļus, bet tos…


Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu

BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€

24,99 /mēnesī
Ikmēneša abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
0,74€ /dienā

BILANCE internetā
+ BilancePLZ

269 /gadā
12 mēnešu abonements
  • Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
  • E-žurnāls BILANCE
  • Iekļauts juridisko padomu saturs
  • Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!

Jau ir abonements?
Pieslēdzies

Pierakstīties
Paziņot par
0 Komentāri
jaunākie
vecāki populārakie
Iekļautās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Foto: Unsplash.com

Šajā aktīvajā iepirkšanās periodā Finanšu nozares asociācija (FNA), reaģējot uz interneta veikala www.prof.lv maksātnespējas procesu, vērš iedzīvotāju uzmanību par iespēju saņemt naudas atmaksu gadījumos, ja prece vai pakalpojums iegādāts interneta veikalā ar maksājuma karti, bet tas nav saņemts.

Nepaciešama saziņa ar pakalpojuma sniedzēju vai pamatojums, kāpēc saziņa nav veiksmīga

Ja esat iegādājies preci vai pakalpojumu interneta veikalā ar maksājuma karti, bet tas nav saņemts, patērētāja pienākums ir sazināties ar pakalpojuma sniedzēju ar lūgumu atgriezt iztērēto naudu, savukārt uzņēmuma pienākums ir reaģēt uz šo iesniegumu. Ja preces vai pakalpojuma sniedzējs sola atgriezt līdzekļus, bet tos neatgriež, ignorē patērētāja sūdzību vai ir maksātnespējīgs – jums kā patērētājam jāvēršas bankā ar pretenziju.

Svarīgi ir saglabāt visu saraksti ar preces vai pakalpojuma sniedzēju, kā arī maksājuma apliecinošus dokumentus.

Cik ilgi pēc maksājuma veikšanas ir iespēja pieprasīt naudas atmaksu?

Gadījumos, kad preces iegādātas ar VISA vai MasterCard maksājumu karti, patērētājiem ir iespēja pieprasīt naudas atmaksu līdz pat 120 dienām jeb četriem mēnešiem no maksājuma veikšanas brīža. Turklāt, dažu kredītkaršu īpašniekiem var būt pieejama arī pirkuma apdrošināšana, kas nodrošina papildu aizsardzību pret neparedzētiem gadījumiem, ja attiecīga veida segums ticis apdrošināts. Lai labāk izprastu savas tiesības un pieejamos aizsardzības mehānismus, FNA iesaka rūpīgi iepazīties ar savas maksājumu kartes lietošanas noteikumiem.

Ja rodas šaubas par darījumu, FNA aicina nekavējoties sazināties ar savu banku, lai noskaidrotu par iespējamām darbībām situācijas risināšanai. Jāņem vērā, ka katrs gadījums tiek vērtēts individuāli, un naudas atmaksa ne vienmēr var tikt piemērota. Gadījumos, ja pretenzija iesniegta nepamatoti, banka par šo darbību var pieprasīt komisijas maksu.

Pretenzijas iesniegšana bankai par naudas atgriešanu saistībā ar nesaņemtu preci vai pakalpojumu interneta veikalā ir iespējama TIKAI gadījumos, kad maksājums veikts ar maksājumu karti. Citu maksājumu veidu gadījumā patērētājam jāvēršas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Lasiet arī: