Ko darīt, ja veikts pirkums interneta veikalā ar maksājuma karti, bet prece nav saņemta?
Finanšu nozares asociācijas informācija
Šajā aktīvajā iepirkšanās periodā Finanšu nozares asociācija (FNA), reaģējot uz interneta veikala www.prof.lv maksātnespējas procesu, vērš iedzīvotāju uzmanību par iespēju saņemt naudas atmaksu gadījumos, ja prece vai pakalpojums iegādāts interneta veikalā ar maksājuma karti, bet tas nav saņemts. Nepaciešama saziņa ar pakalpojuma sniedzēju vai pamatojums, kāpēc saziņa nav veiksmīga Ja esat iegādājies preci vai pakalpojumu interneta veikalā ar maksājuma karti, bet tas nav saņemts, patērētāja pienākums ir sazināties ar pakalpojuma sniedzēju ar lūgumu atgriezt iztērēto naudu, savukārt uzņēmuma pienākums ir reaģēt uz šo iesniegumu. Ja preces vai pakalpojuma sniedzējs sola atgriezt līdzekļus, bet tos…
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu
BilancePLZ ar 7 dienu izmēģinājumu par 1€
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 1 lietotājam
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- 7 dienu izmēģinājums tikai par 1€ (ar automātisku turpināšanu)
BILANCE internetā
+ BilancePLZ
- Bezlimita pieeja VISIEM portāla un žurnāla rakstiem 3 lietotājiem
- E-žurnāls BILANCE
- Iekļauts juridisko padomu saturs
- Dāvanā 100+ semināru videotēka vairāk nekā 5000 € vērtībā!
Jau ir abonements? Pieslēdzies |